Beautiful of November
Can i be SUPERGIRL ?
CAN I ? tak perlu pun jadi supergirl , sebab memang takkan pernah jadi pun , mimpi pun belum tentu dapat . Haaaaa !! Aku tension ! Makin tension , dengan FAMILY ! KAWAN ! BUDAK PENGAWAS ! SEKOLAH ! Banyak sangat masalah datang dalam masa yang sama . Aku cuba untuk asingkannya , tapi bila aku asingkan , makin banyak masalah yang timbul ! Aku tak da masa langsung untuk diri sendiri , Aku tak dapat langsung berfikir apa apa pun sekarang , Hidup aku huru hara . ADA SESETENGAH MANUSIA NAK AKU HIDUP HURU HARA ! YEA memang ada , Tak perlu nak di sebut nama dia , sebab biarlah dia gembira di dunia , Main reason aku luahkan kat blog ni , sebab sekarang aku tengah marah , seriusly la , Kat rumah , sekolah even tempat lain ! Mula mula ok then disebabkan benda kecik , benda tuh jadi besar bila Ada je sikap tak puas hati ! Aku akui aku memang panas baran , baran aku memang tak kena tempatnya . Kat rumah pun aku dah tekanan , hm bukan apa , biasa balik sekolah penat . ye mmg la . OTAK yang penat ! fizikal maybe sikit , then pelbagai kerja rumah lagi nak buat , memang perkara wajib la . tapi boleh kan kalau bersabar . Aku tak salahkan sesiapa , tapi boleh kan tegur cara baik ? Bukan susah pun . Aku jenis orang yang " kalau kau tegur aku baik  , aku akan tegur kau baik " dan sebaliknya memang meletus la , Memang aku sedar banyak perubahan aku , semua NEGATIVE DI MATA RAMAI . Yea aku tahu , aku hanya ada sikap negative je yang di pandang , POSITIF ? Langsung dia tak heran , Memang manusia begitu , kenapa ? Hargh ! AKUTERTEKAN ! BENDA BODOH yang aku buat pun hanya la mendiamkan diri dan marah orang ikut suka aku . AKU TAK BODOH MACAM ORANG LAIN , yang bunuh diri , kelar tangan , lari rumah . tak :) . Berfikir gunakan akal dan bukan hati .

Posted at 9:22:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble