Beautiful of November
Muar Destination
Alolo , Salam Malaysian girls and boys :)
Yes aku baru balik dari travel keeee Muar , Johor , dah 10 tahun kot aku tak pergi Muar , yela kampung mak aku kan , so my mom macam excited la nak jumpa kampung dia, tapi aku lagi excited :3 Bhaha .
Dalam kereta je , aku dengan bosan bosan , nak tidur tak boleh tidur , kalau mesej dengan orang ke apa ,cofem aku muntah lepas tuh , Adehh payah nok kalau nak ajak kau travel jauh jauh niey , Tapi Alhamdullah perjalanan kami amik masa selama 2 jam . Tertanya tanya juga aku pergi muar niey nak pergi rumah siapa kan ?
Last last nak pergi melawat moyang aku , dan moyang sedara , serta nenek sedara aku , Syukur Alhamdullilah semua masih hidup dan sihat sihat lagi :) , Cuma moyang aku laa , yang aku panggil Nenek , nenek baru je lepas sihat , biasalah sakit tua kan ? Then jumpa adik beradik atuk aku yang merupakan grandmother aku , hehe , jumpa kesemuanya laa juga kan tadi , Memeylaa aku jumpa semua family tree aku , hampir semua aku tak kenal , tapi Alhamdullilah akhirnya dapat juga aku jumpa ahli keluarga aku sebelum aku lahir ke dunia , Wah ayat >.< . Tapi syok bila dapat kenali keluarga kita kan ? Nie la nama nya hubungan silaturahin sesama Islam dan sedara yang harus kita jaga, bukan untuk kita musnahkan betul tak ? Ada sesetengah manusia , kadang kadang sanggup buang keluarga , buang sedara mara sebab lupa diri , Aduh , tidak faham aku manusia macam ni , Apa apa pun , aku harap hubungan kekeluarga ni dapat dijaga hingga ke anak cucu cicit nanti <3 .

Posted at 8:49:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble