Beautiful of November
Silent tears
Betul kata orang , bila kita tengah sedih , mean keadaan yang sangat sedih , tarik kertas , pegang pensel , dalam beberapa saat , banyak sudah kita conteng atas kertas tuh , bukan sebab bosan atau apa , tapi sebab lukisan atau hasil karya yang kita buat itu dah menunjukkan perasaan kita masa tu , Bagi aku , Kertas dan pensel merupakan teman yang baik bila aku kesunyian , diaorang je tempat aku mengadu bila aku dah kesedihan . Aku tak tahu , apa situasi aku sekarang . marah yang mendalam sangat , kat dia , family dan yang lain , Tapi aku lagi marah kan diri aku sendiri . sebab keras kepala aku . Aku tak tahu nak buat apa lagi dah . Terdetik tadi lepas balik sekolah , aku bukak facebook , aku buka facebook dia . Aku terbaca mesej mesej dia . Hurm . Aku tak tahu apa perasaan aku masa tu . Air mata menitis sendiri tanpa henti . Terus aku buka facebook aku , Aku Deactive Account aku . Selama ni aku tak pernah buat macam tu . Aku tak tahu kenapa . Kalau la kertas boleh bersuara temani aku . Semalam dia text aku , Aku menangis tak tahu nak cakap apa . Even bukan salah dia , aku yang salah . Aku buat dia cemburu . tapi hurm entahla . Susah aku nak luahkan bila tulis kat sini . Bila dapat kertas tadi . Semua benda aku luahkan , sampai dah boleh buat cerita dan lagu . Hati aku mudah cair , mudah juga keras , mudah disakiti . Air mata aku murah . senang jatuh bila aku marah , dan tersentap . Apa aku dah buat . Apa yang perlu aku buat . Setitik demi setitik air mata mengalir . Di rumah situasi yang sama, Susah aku nak teruskan kehidupan aku kalau macam ni , Aku nak lari jauh jauh , jauh daripada semua orang yang pernah kenal aku . Aku tak maksudkan dia sama macam orang lain . Aku maksudkan , dia sakitkan hati aku sama macam orang lain . Tapi dia tak pernah faham apa yang aku cuba katakan , dah banyak dugaan kenangan yang aku tempuh dengan dia , tapi . takan cerita ni berakhir di sini ? Aku buntu .

Posted at 5:15:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble