Beautiful of November
Something fun
here nak share something fun . ni pun aku dapat kat blog KimSal , hee teruja jugak tengok .
aku pantang tengok benda benda comel ni . so aku nak cuba dah dapat hasilnya .


SEE ! Nampak tak nampak tak ? comel kan kan kan ?
Sesiapa yang suka mesti akan cakap comel ,
sebab dia benda ni dia buat aku tergelak gelak
- dia suka buat muka comel
- dia suka main panjat panjat
- kalau dia panjat , click dia then dia jatuh buat muka comel
- dia suka banyakkan diri dia . 
- ada macam macam muka comel dia buat
- dia boleh buat semua prob kita hilang dengan gelagat comel dia .

See kan aku cakap banyak benda dia boleh buat . hehe
dah bosan tengok dia , jangan risau kau boleh remove dia . heee

Lagi satu cuba buka google then search GOOGLE GRAVITY ,
click yang pertama , hee , korang takan menyesal la :D


masuk ni kalau korang nak tahu pasal desktop buddies tuh :3

Posted at 12:31:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble