Beautiful of November
Ya Allah
Ya Allah , jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
untuk mencintaiMu


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
jagalah cintaku padanya,
agar tidak melebihi cintaku padamu


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut buatMu,
agar tidak terjatuh aku dalam jurang nafsu


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dariMu


Ya Allah, jika dia benar untukku,
dekatkanlah hatiku dengan hatinya


Ya Allah, jika dia bukan untukku,
kau tutupkanlah pintu hatiku rapat-rapat,
agar aku redha di atas ketentuanMu


Sesungguhnya aku memohon padaMu,
untuk selalu mencintaimu



Hawa dicipta daripada tulang rusuk Adam,
bukan dari kepala untuk dijunjung,
bukan dari kaki untuk dijadikan alas,
tetapi dari sisi untuk dijadikan teman hidup,
dekat dengan lengan untuk dilindungi,
dekat dengan hati untuk dicintai ...

Posted at 6:47:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble