Beautiful of November
muet examination
Selasa harituh bersamaan dengan 11 hb Oct 2011 , lambat demo ni update blog , haha
alaa kami ada exam muet ! cuak beb , tapi lama2 . Alhamudllah boleh buat . heee after that masa nak Speaking tuh gila cuak beb , aku dapat Candidate D nsib baik tajuk aku senang . hehe  . Aku , Zaty , Ain and Sunny . nsib baik kami dpt buat yg terbaik walaupun ada gugupnya kan ? Then , lepas dah tunggu semua habis exam , aku and the geng semua nak makan . hahaha apa lagi , rezeki aku tengah murah time tuh :3 pergila makan cendol dekat masjid . huhu meriah jgk , hahaha dapat spend time dengan kekawan bukan senangkan ? so this is the moment yang diambil :D


see muka memasing ? hahaa


kuat kerja orang ni , ahaha


si cameraman XD

Posted at 8:32:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble