Beautiful of November
Weird Conversation


Aku tengah kerja then , handphone aku berbunyi with 3 misscall , then aku tengok , num yang aku tak kenal , aku risau kot2 num yang kacau budak PPU aku , rupannya tak , num lama yang kacau  aku . Ok bermulanya conversation tuh . Aku misscall balik num tuh .

On call...

Me : siapa ni
Hamba Allah : maaf maaf salah number
Me : Oh ok , Assalamualaikum 

After a few minute , num tadi text aku ...

Hamba Allah : ley kenal ?
Me: Bukan kata salah number ke tadi ?
Hamba Allah : Ny bkn salah number, sy memang nak kol sebnarnya.
Me : Oh ok . mana dapat number ni ?
Hamba Allah : kawan perempuan saya yang bagi , masa kerja kat Mid Valley
Me : Oh ye ke , siapa tuh boleh saya kenal ?
Hamba Allah : Saya ... , dulu kerja Mid Valley dengan awak .
Me : Oh , ingat ingat . kenapa ya ?
Hamba Allah : Saya ... , abg .....
Me : Ye saya tahu , kenapa ya ? 

Conversation bermula....

Hamba Allah : Awk ny terlampau sombong , adik sy cal awak , awak tak angkat smpai tukar nom baru
Me : bukan sombong ,saya sibuklah . 
Hamba Allah : Adik saya kecewa sebab awak main2kan dia ,dia sebenarnya suka kat awak , tapi awak je tak faham . 
Me : saya tak ada niat langsung nak main2kan dia, dia sendiri tahu saya dah ada bf . 
Hamba Allah : sekarang adik saya dah sambung bljr dekat H...
Me : Sangat dekat dengan rumah saya .

Skip skip , sebab msg yang seterusnya buat aku sangat sangat tekanan jugak . 

Me : sy bukan tanak angkat call dia , masa dia call saya betul2 sibuk , 
Hamba Allah : Oh , nanty dia call , tolong angkat ya , dan kalau awak nampak adik saya msty awak kesian ,
sebab adik saya banyak kali eksiden , sebab dia selalu bawak motor , dia selalu sebut nama awak .
Me : kenapa pulak ?
Hamba Allah : Sebab dia tension , dia terlalu banyak berfikir . dia selalu fikirkan kamu . 


Ok conversation dia banyak lagi sebenarnya . tapi aku skip sebab macam bosan kan ?
Realitinya aku tak faham keadaan sekarang ? Jahat ke aku ni ? Aku tak pernah pulak layan adik dia sangat
tapi adik dia yang suka aku sesangat , aku dah seram dah . start dia masuk kerja dengan aku , dia pandang aku lain macam . sangat scary ok , point dia , sebab dia selalu call aku , sampai aku sendiri naik rimas . 
setiap saat dia call aku , mesti la rimas kan ?? so aku buat keputusan untuk tipu dia,  sebab aku tanak dia sentiasa contact aku  . Then aku taktahu lak lepas je aku tak contact dia , dia pun tak dapat contact aku . 
Dia jadi lebih teruk , meannya , dia bahayakan diri dia , kalau dengar story abang dia berkencang jugak jantung aku ... Err harapan laaa . macam mana ni . -.-

Posted at 7:41:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble