Beautiful of November
bestfriends

First of all , aku jealous bila tengok orang lain ada 'bestfriends' aku pernah ada dulu , tapi ? semua bestfriends aku jenis backstabbed , mula mula berkawan dengan aku memang perangai baik , tapi after a years , mula berubah perangai . Aku akui aku cemburu tengok semua orang ada bestfriends , sampaikan bf aku sendiri aku mintak dia jadi bestfriends aku , tapi tak boleh , bila aku mintak kawan aku jadi bestfriends aku , dia lelaki , takan nak share girl stuff dengan dia kan ? even kitaorang dah berkawan bertahun , aku selalu share story dengan dia ,tapi kitaorang just biasa je . susah nak anggap dai bestfriends aku sebab nanty awek dia jealous , kayy aku cemburu tengok girl tangkap gmbr dgn bestfriends dorang , togather , tidur rumah dorang, share a hobby , aku cemburu sangat , sometimes bila aku rasa aku ni macam perampas kawan baik orang . aku tanak la orang anggap aku macam tuh . Aku serik bila kenang balik pasal bestfriends ni , aku trust diaorang , tapi apa dorang balas kat aku ? oh happy balasan dia tuh . 

First , masa tuh aku darjah 3 or 4  i think , aku ada sorang bestfriends , aku simpan lagi apa yang dia bagi kat aku , dia cakap ' kita suka berkawan dengan awak ,awak nak tak jadi kawan baik saya ? ", sampai dia bagi aku surat , dalam tuh ada gambar dia and surat , dia siap letak bedak dalam tuh :') kelakar , tapi aku hargai sangat .  Then bila aku dapat tahu esoknya dia pindah , dia tak cakap kat aku langsung . Aku marah sgt . sebab dia tak tinggalkan contact number dia,  dia bgi number parents dia . masa tuh kan kecik kecik , aku mana ada handphone , then bila aku naik darjah 5 , aku dapat khabar yang di dah pindah jauh dari KL , ada yang cakap dia dah 'tade' kayy aku sedih gila , aku taktahu apa situasi diaa . sampai sekarang umur aku 18 :( . awak kita rindu awak , kita nak jumpa awak :( . tapi awak ingat kita lagi ke ?

Second , masa aku naik form 1 , aku kenal dengan seseorang , nama dia Ain :) yes dia baik , kitaorang macam kembar , mula2 , tak pernah terpisah , sentiasa bersama . then sampai form 3 aku sama kelas dengan dia , dia and aku dah jadi macam adik beradik , Tapi sampai form 4 , dia lain sangat , masa tuh kitaorang pergi kem . then aku suka sorang mamat ni . tapi bila nak balik , orang yang aku suka tuh , kawan baik aku tuh dah amik . padahal dia tahu aku suka budak tuh . :( aku sedih sangat . sebab kawan aku tikam aku sendiri dari belakang . memang kadang2 sebab lelaki kita gaduh , tapi bukan sebab lelaki kitaorang gaduh , ada pasal benda lain . then until form 5 baru kitaorang berbaik , tapi just a friends biasa , lama aku pendam  .then after school , aku langsung tade kawan .

Third , nak kata kawan baik ? hurm idk laa , sebab start form 3 kitaorang kenal itupun kat myspace kot , dia dia cousin bf aku , ok nak cakap kawan baik ? idk , sebab pernah dia anggap kawan baik .aku pun ok je laa , padahal tak pernah jumpa . form 5 baru aku jumpa dia , then masa tuh aku jumpa bf aku , itu pun sebab terserempak dekat TS . kay then kitaorang gaduh on this year sebab benda yang kecik . sebab dia sendiri tanak terus terang , sebab perselisihan faham , aku dah mintak maaf , tapi dia yang tak terima , ok its ok la kan ? then tertibe dia libatkan parents dia , aku rasa benda ni , tak perlulah bawak parents , sebab diri sendiri dah besar , even orang lain , kalau dikutuk , dimaki , aku rasa tak bawak parents , sebab kita sendiri dah besar , boleh fikir sendiri how to solve our problems . bukan dengan masuk campur tangan parents yang lagi rumitkan problems , benda kecik jadi besar . parents dia cakap aku kurang ajar ? aku admit la , its ok , aku mengalah , tapi anak dia pun sama , tak boleh nak salahkan orng lain jgk kan ? aku just luahkan je , sebab hidup ni macam tak adil kan ? ok biarlah benda ni berlarutan mcm ni , aku nak mengalah , aku dah tanak ada kaitan dengan kau dah .

Fourth , kayy aku rasa kehilangan kawan aku , aku taktahu la , bila berjauhaan , kitaorang makin jauh , bukan tanya khbar ke apa , aku bukan merungut , tapi bila dia balik rumah , dia langsung tak text aku , ok aku dilupakan or aku buakn dianggap bestfriends dia ? its ok , go on with you life sayang :')

Memang orang tengok aku ramai bestfriends , aku anggap semua orang yang rapat dengan aku bestfriends aku . memang selalu , tapi diaorang ? ok sikit pun tak ,aku tahu aku siapa . aku tak layak dianggap kawan korang . aku just biasa je di mata korang ,sampai satu tahap aku bosan dengan life aku , aku bosan nak berkawan . dulu ayah aku selalu cakap aku ceria ,aku rajin , aku suka gelak , tpi ayah sekarang , ayah aku cakap aku lain sangat , aku murung m kalau aku happy pun , tak ikhlas , itu yang ayah aku cakap , aku tak tahu kenapa . :( .Takpe , aku anggap ini semua cabaran dan dugaan daripada Allah ,

Aku mula bosan dengan life aku , aku taktahu apa nak buat , sampai satu tahap aku dah bosan untuk berkawan , biarlah hati aku ni sakit and rasa kosong ,sebab aku dah lali dengan nya , aku kena terima hidup aku sekarang .  

Posted at 3:31:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble