Beautiful of November
breaking dawn
Assalamualaikum reader , kay ade ker orang baca blog aku yang tak cantik lagi menarik ni -.- .
Ok the happy thing , aku dah tengok dah breaking dawn part one , ok ada jalan cerita yang best , memang awesome , tapi yang tak syok sebab dia banyak potong , adeh , macam mana aku tau ? haha adalah :D
Ok lepas dah tengok , rasa menyesal memang tak la kan ? huhu Breaking Dawn Part 1 memang betul betul buat aku tak sabar nak tengok part 2 punya , ok ada tak sesiapa nak jual buku set Twilight kat saya ? Saya ada Esclipse je ni , -.- Hoyeaah tunggu tahun depan , entah aku dapat tengok ke  tidak . sebab STPM .


Jealous tengok Bella dapat kahwin dengan Edward


Posted at 5:18:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble