Beautiful of November
Excited to share

Baiklah i'm here untuk ceritakan about my result , ok so excited jugak la mula mula kan ? yela dah la lepas exam aku tak datang sekolah sebab tak sihat . Mula mula aku buka blog cik 'Ain Nasri' thee , kay lepas baca post dia semua , ok mula -.- meragui laa pulak , yela result dia gempak kot , dia classmate aku , ok aku jealous >.< bukan jealous dengki ke apa , just aku takut gila result aku teruk . then , aku dengan tak tentu hala duk updates status kat facebook , =.=' . haha memang dalam hati tak tenang . aku takan tenang kalau orang tak bgtau result aku or aku tengok sendiri result aku , wahh cuak doe ! lebih-lebih lagi , bila dia cakap yang kerajaan akan naikkan pointer budak pra-universiti untuk sambung belajar ! ok aku baca tergamam and wth ! Apa ni goverment ? STPM is the most hardest examination in the world tau , means yang ke 3 tersusah , kau nak naikkan pointer kitaorang ? jangan sampai kitaorang buat rusuhan XD . ok joke , *padahal dalam hati membara dek kerana budak matriks tak puas hati dengan budak pra u .What is the problems ? Nama matriks la yang dijunjung , nama pra - u ? Aku rasa ramai je perlekehkan . tapi banyak kebaikan dia ok ? kau yang kutuk kitaorang budak sekolah ni la yang lagi berjaya dari kau ! Amin :) Budak nak bangga tapi ini realiti dunia . presepsi aku dari kaca mata dunia . Ok berbaik cerita result , mula mula result pointer aku just below 2.00 . haaa mati doe nak dapat semua tuh , tapi pointer aku meningkat sekarang . 2.00+ . Thee ok bangga and boleh tarik nafas lega,  Thanks cik Ainasri sebab bagitahu , just kedudukan aku turun daripada 1 ke 3 . Tapi aku bangga dengan kawan kawan aku yang ada sifat persaingan yang sihat , lepas ini kita buat lebih baik ok ? Start year 2012 aku nak berlajar dengan lebih rajin dan lebih ada matlamat untuk capai 4A'S and 4 flat :) Amin !


Baiklah aku sangat tak puas hati dengan kerajaan , pleaselah kesian kan kitaorang , Aku rasa tak ramai pelajar yang ambil Pra-universiti , bagilah kitaorang harapan untuk berjaya hingga ke menara gading dan dapat memajukan negara dengan daya usaha kami sebagai pelajar :)

Posted at 7:30:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble