Beautiful of November
Hang out with my girl
ok firstly , i would like to say thanks you very much to my lovely bestfriends Nurul Aimie bt Azmee di atas pertolongan edit blog aku yang tak seberapa ni , hehee . sebab dia berjaya buat header kat atas tuh transparent <3 muah muah muah , huhuhu . ok then talk about todayy , saya hang out dengan girls saya , oh seriusly lama gila tak jumpa korang . aku rasa macam nak je bawak korang balik rumah peluk peluk cium cium , ok melampau . haha . aku hang out with girls saya , Farhana Syolehah , Khairiyah dan Farah Azira <3 huhu . sangat best sebab kita gila gila , and kaki kita sakit bersama sama , aku larh paling teruk sebab 3 kali terkehel , ok bali krumah mak urutkan . sweet tak mak kita? * kau ada? huhu , jejalan kat area BB , then ada sorang mamat ni , haha dia pandang and senyum kat aku , haha ok muka gatal ok XD , alaaa senyum kan sedekah ? heee . then kita tangkap gmbar dgn maskot , ok dia pun gatal , pegang tangan aku tanak lepas kau . haaa nasib kau comel , huhu . lain kali kita keluar lagi ok girls <3 love you guys . muah muah muah .

Enjoy the photo --->









Posted at 2:50:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble