Beautiful of November
The truth about me
Assalamualaikum , readers , sihat ? hope so , jangan jadi macam aku selalu sangat sakit , entah sampai bila la boleh hidup kalau selalu sakit macam ni -.- Ok sini aku nak cerita kisah benar tentang aku Even family aku sendiri tak dapat nak cam dengan perangai aku , aku jenis , bila aku dah benci seseorang or sesuatu benda tuh , yes tottally aku akan benci sampai bila bila ,hati aku keras sikit , then bila orang yang aku sayang berkawan or memiliki benda yang aku tak suka , aku akan ' hm , ok its your choice ' dalam hati actually kayy aku malas nak layan dah , benda memang betul la , aku tak tahu why , mesti macam menjengkelkan kan korang rasa ? Aku pun tak tahu , its me,  aku nak buat macam mana . Biarlah orang nak benci aku or what ever la kan ? Aku tahu diri aku , korang boleh nak judge aku , tapi sebelum tuh judge diri korang sendiri dulu sebelum nak mengata aku macam macam , Bunyi macam marah kan ? yes i am , sebab aku marah , hahahaha , Ok sekarang nak cakap .

Kau nampak Blackberry ni ? Cantik kan ? Idaman setiap remaja kononyaa , kalau aku 
Ok aku benci gila Blackberry , :)

- Sebab first memang melalaikan ,
- Boleh buat couple jadi gaduh  , yelaa kau nak BBM , 
mestyla gf/bf kau tak tahu kan dengan siapa kau BBM
- Tertibe ada orang buat ganggu sosial kat kau , tak ke kau rasa macam -.- Pftt


Ok setakat tuh je laa :)


Posted at 5:28:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble