Beautiful of November
Another Stories
Fuhh fuhh go there go there . kayy merepek . Pftt
Hahhaa dah lama tak update blog kan ? Rindu tak rindu tak ? Siapa la saya nak dirindui ni kan ? Pergh ayat geli mak nyahh .

11 HB D I S E M B E R 2 0 1 1 - kayyy lama punya tarikh skrg baru nak update . Pftt

Sorry sorry lama tak update , saya busy :( kerja kerja kerja , balik makan tidur makan tidur . kerjaa . mcm tuh la rutin harian yaya sekarang . Hari ahad harituh dapat cuti then pergi rumah Azrief Azizan , Que Azizan and Ayumi Azizan . sebab ada buat birthday party adik diaorang Amani Azizan . Kay ada Aiman Azizan jgk , Amik kau semua nama adik beradik diorang aku mention . Ok bertuah diorang ada parents yang sangat Cool ok ? Kau ada ? Ada kot :)

Tapi macam best la jgk kan dapat spend time dengan sayang saya , Ijat , Muhd Adam , Putra , Sufy . Kay aku sorang je kan girl dalam ramai ramai korang ?Hhaha tapi takpeee korang dah tua , aku muda :P Sayang korang apa apa hal pun :)

Niey je laa kot yang dpaat di show kan yang lain aku malas nak show . mood dah ngantuk sekarang .

Kek birthdayy girl and boy <3

Me and Him <3

Ijat <3

Amani the birthday girl <3

Ayumi and Daya

Kay ignore my face . just focus on the guys face ;D meet Adam :D

With beautiful girl Robin H

Azrief Azizan and Amani Azizan

Sufy texting Qila :P

Kayy my blog become bored and bored . Really ? 

Posted at 9:05:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble