Beautiful of November
new life come again
Assalamualaikum guys :) how are you ? its everyone fine ? hahaha .
Ok start a new chapter , selalunya kalau tahun baru . mesty orang ada azam baru . perubahan baru. doing something new la dalam hidup mereka kan ? Am i right ? Ok now aku pun nak cerita jgk sejarah or bad memories aku dalam tahun ni , lagipun lagi beberapa hari je lagi nak masuk tahun baru kan ? New day and new year for us . Banyak wishlist aku yang perlu aku buat dalam tahun ni . Oh yaa aku 19 years old tahun depan .. Pecayaa tak ?
-------> Budak ni 19 years old tahun depan ? Hahahahahaa !


And budak ni pulak dahhhhhh 20 years old . sgt tidak percaya 
--------> 20 tahun XD


Ok then kami berdua akan meningkat usia -.- hahaha . sama sama dah dewasa and matang . InsyAllah .
Eh tadi nak cerita about wishlist kan ? Ok senarai wishlist akan diberitahu nanti , Tapi target utama tahun ini adalah STPM . Wahhh exam terbesar duniaaaaa . ok typooo je :P . Just aku sekarang nak lupakan semua bad memories dalam thaun 2011 ni , sebab terlalu banyak bad memories dengan sekliling aku . Dari awal tahun sampai akhir tahun . Semua yang manis aku boleh kira dengan calculator . Yang buruk sampai pecah calculator aku tekan XD . Kawan kawan can you make my 2012 year be the best year for me ? 
Aku nak ubah semua benda , nak jadi lebih matang and success dalam hidup and study . Can I ?YES I AM ! I will do the best form my self and my future . #Ok dah merepek dah .

Hey korang hopefully tahun 2011 ni korang jadikan sejarah and mulakan buku baru untuk 2012 :)


Posted at 7:42:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble