Beautiful of November
Ombak Rindu dirindunyaa

Assalamualaikum and heyy guys , pejam celik pejam celik dah akhir tahun and today its the last dayy of the year 2011 kan ?
Ok now let we start our story , haha poyo gilaa ayat -.- Dah dah , aku baru je lepas tengok filem Ombak Rindu , ok yang popular tuh laa ,yang di adaptasikan daripada sebuah novel Ombak Rindu . After tengok ok aku bagi . urmmmmmmmm . berbintang bintang la . Jalan cerita dah bagus , tapi bila aku tengok aku macam dah boleh agak jalan cerita dia ,sebab sebab mak dia tuh hah . tapi about lisa surihani tuh terbaik la kan watak dia bawak sebab tak boleh baca langsung watak dia tuh :) . Memey sweet gila gandingan Aaron Aziz and Maya Karin .Watak Lisa surihani jgk sgt hebat . ok bukan senang perempuan nak mengalah mcam tuh , kan bagus kalau ramai manusia macam diaaa :3 Last2 mestilah happy endingkan ? Cuma aku dah boleh agak sikit la jalan cerita dia , susah nak cari filem melayu yang jalan cerita dia lain daripada yang lain . Ok sekarang nak cari suami yang romantik macam Aaron Aziz :) Yang syoknya filem ni keluar 1 Disember and aku tengok 31 Disember . Terbaik tak tarikh dia ? Maafla saya suka tengok dari rumah  download je . Sebab kalau kat wayang sakit badan nak duduk tegakk je kan ? Hahahaha . Peaceee yooo !


Byebye 2011 and Hellll-o 2012 :)

Posted at 2:12:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble