Beautiful of November
Baucer 1 Malaysia
Assalamualaikum and hai guys <3 muah muah sikit . Hahaha

Ok harini aku nak story about baucer 1 Malaysia yang budak form 6 and IPTA/S je dapat , korang budak aliran perdana dah dapat RM100 cash jangan nak banyak cerita eh ! Aku tampar sorang sorang kang ! Korang bagi la abang dengan kakak korang pun shopping . Muhahaha *devilkan ?
Ok stop . Pftt tarik nafas panjang . Dah lama dah dapat baucer ni start hari selasa kot , Then cepat cepat dalam fikiran aku nak beli apa . Benda pertama aku terfikir " BREAKING DAWN " . Muhaha , Edward Cullen datang pengaruhi aku , Baik kan saya ? Kfine sebab aku dah beli buku awal2 pakai duit cash , again duit cash ! Mention again C-A-S-H . Kau faham ? Ok berbaloi juga beli dulu sebab RM200 juga ak beli buku cash , now its my turn untuk salah guna baucer ni . Opss bukan salah guna :) Nak manfaatkan je RM200 ni XD

So tady voorrm voorrmm naik kereta izzaty , farahen , ain and aku pergi Leisure Mall untuk mengunakan RM200 baucer kami , Lewah sungguh ayat aku , -.- Pftt.. Ok swear memang penuh la orang kan ? Then masuk bookshop first place aku pergi adalah tempat novel ficton , Hahaha pusing pusing juga aku cari mana la buku tuh , yang mereka bertiga cari barang masing2 . ok then aku terpandang satu komik ni -.- Jap lagi aku tunjuk , Ini sebab Muhd Fiqri Hazrith la ajar ni ! Aku tak jumpa buku breaking dawn last last panggil abg bookstore tuh carikan . dah dapat . MUhahaha muka aku senyum jee XD . Balik cari kamus dan baca , sebab English . Aku tak pandai . #poyo
Then tuptaptuptap banyak juga barang aku beli tengok tengok still tak sampai lagi dengan harga . memang aku saut je buku buku latihan untuk adik aku . kakak yang baik kan ? Kau tak buat buku latihan ni memang aku hempuk kau dengan buku2 ni dik ! Lasty saya berjaya gunakan BAUCER 1 MALAYSIA tuh dengan CERMAT TANPA SALAH GUNA KUASA *oktipu XD .

See kan aku kata aku guna dengan jayanya . Muahhahahaha

Posted at 4:05:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble