Beautiful of November
first day on first year
Assalamualaikum and hai readers :)
First day on 2012 , sama macam tahun lepas actually , hehe keluar berdua . Ok tahun lepas keluar sebab aku pergi PLKN after 3 days form that day , tahun ini sebab nak beli barang sekolah . Huhu . kesian kot dekat fiqri aku sebab dia demam demam and tak sihatnya pergi teman aku . -.- Ok rasa bersalah ni . Mula mula kitaorang pergi Times Square sebab ingatkan nak makan dulu . Ngeh ngeh . Last last makan subway and now i'm addict with it -.- Then jalan jalan area BB .sampai dekat Pavilion sedikit shock sebab takada budak budak lepak sana . Ngehngeh terlebih overnite la tuh . Pastu petang sikit pergi la Jalan TAR . weee ramai gila kot orang . Aku rasa macam duduk dekat dalam kelambu sebab ramai gilaaaa .Sesak . Nasib baik bukan naik kereta . Kalau tak .Erk sampai malam la sampai rumah . And at the day sangat best sebab dapat spend time with him . Ok mood gatai :P . Eh saya dah 19 tahun ok :) Dah besar dah . Alhamdulillah . Masa tuh muka dia sngt la tak sihat and aku risau gilaaaaa la . And enjoy our photo <3





Be nice 2012

Posted at 2:08:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble