Beautiful of November
kAKI BLOG
Assalamualaikum and hai world :) !! Ok lama dah tak uptodate blog ini . fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ok banyak gila habuk dalam dashboard saya ni , macam habuk dekat meja sekolah . hehe . Yeah saya budak sekolah . Tahun ni saya STPM , pray for me lovers . Biasa la Isnin - Jumaat saya sekolah until petang baru balik , malam jarang jarang online -.- yela busy buat homework and assigment . Wah memang aku rasa macam busy gila la kan ? Then sabtu ahad pula kerja . -.- Ada ke masa nak rehat ? Tak ada , Tapi Alhamdulillah aku dapat arrange kan masa aku . Waktu2 awal persekolahan ni busyla dengan kelas , nak hias kelas nak cantikkan kelas , taknak mengalah nak menang kelas tercantik . Ofcourse la kan ? :D Tapi pftt kelas 11 orang yang buat kerja nya 2-3 orang je . Ok tanak sebut nama :) Takpe kami tahu kami siapa . Buat kerja biar ikhlas . Hahaha . Ok masa sekolah ni laa time aku jadi last budak sekolah . opss pelajar sekolah :) saya dah 19la awak . So acting macam 19 la kan ? :) *bangga . Ok peeps i love you guys :*






Well saya pengawas :P

Posted at 7:41:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble