Beautiful of November
welcome 2012

Assalamualaikum and Hai hai hai readers :) Apa macam sihat ? 
Ok dont be like my lovely , new year dah sakit . -,- . kita kesian kat dia >.<'
Ok dah masuk tahun baru ni mesty ramai ada cerita baru kan ? Biasa selalu orang nak azam baru la , cerita pasal nak lupakan last year punya problem la , nak pergi sekolah . budak SPM dah habis sekolah . Ok macam macam lagi kan ? :) Itu lumrah hidup seseorang manusia . Oh yeaah ! Macam aku sama je macam korang semua , nak jadikan tahun 2012 ni lebih baik daripada tahun 2011 . Sebab 2011 aku rasa macam aku jahat sangat kot . Banyak sangt melepaskan kata kata yang tidak sopan . Sampai ada orang block aku . Opss taknak sebut nama , Biasa la takut terasa :D Watlek , Cuma nak jadikan tahun 2012 ini satu tahun yang baik untuk aku , Alhamdulillah tahun 2011 juga mengajar aku macam macam benda . Tapi aku harapkan aku boleh buat yang lebih baik tahun 2012 ni sebab aku akan hadapi Sijil Tinggi Pemeriksaan Malaysia . Ok short kan STPM :) Its ok , Harap aku boleh buat yang terbaik . InsyAllah . Amin .
Orang selalu ingat kesalahkan kita sampai mati , tapi kebaikan kita . sikit pun dia tak heran . 

Posted at 1:43:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble