Beautiful of November
Avon fair . Anew Genics
Assalamualaikumu bloggie <3 oh yaa tadi tengahhari aku ada cakap nak edit blog lagi kan ?
Hoyyeeeahh saya kembali di sisi anda semua , wah ayat tak boleh blah kan ? wink wink :)

Ok saya tahu bosan tengok blog ni sebab ownernya sangatlah tidak rajin untuk mengedit blog, dulu hampir setiap hari edit . post macam - macam sebab tak ramai orang berblogger . now makin ramai orang berblogger rasa macam terpinggir sebab siapa-yang-nak-baca-blog-nazak-lagi-entahpape-ni-kan ? V.V nangis

Sabtu and Ahad lepas ada AVON : ANEW GENICS fair , yes i'm the one of the promoter -.- even sebenar kerja aku dekat boutique and i dontkow why should i at here ? -.- Datanglah dengan semangat sebab dapat cuci mata kan ? Haha last-last kerja tak la buat apa sangat sekadar berdiri tarik tarik customer and then berdiri balik tarik tarik customer haaaa macam tuhlah sampai pukul 10 malam , So aku cerita dulu about hari Sabtu :

Negegege . saya pergi leisure mall dengan budak tinggi tuh (fiq) yeahh terima kasih sebab hantarkan syyy :) <3 Lepas tuh duduk berdiri berjalan cari customer , haha ok dapat kenalan baru :) and tottally semua kat ditu semua orang dewasa . aku belum dewasa . haha then balik fiq amik , kesian kot dia tunggu dari pukul 8 malam -.- until 12 then hujan . Erghh ! Memang balik hujan-hujan then singgah makan jap . Balik pukul 12 tengah malam , haha .

Ahad : Pergi leisure naik teksi -.- aloneeeeee .yes aku memang dah biasa alone ni , hahaha then dapat jumpaa ramai2 budak baru x lah baru sorang je yg baru aku kenal , then dapat kenal orang-orang dewasa kerja sama dengan dorang , huhu then i get 1 bracelet dengan jam daripada kakak Kam :) actually bukan kakak kot , Makcik but she looks like 30 something yess :) and i kerjasama dengan Mr. Lau . Mrs. Jos and Mrs. Kam :) thanks guys <3 Kak Ain , Zaty , Tasha , Dilla , and Kak Miena .







Posted at 8:26:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble