Beautiful of November
Baca sampai lebam kalau tak aku sembelih
Assalamualaikum and hellllllooooooooooooooooo world :D
Ok nak ceritaa pasal semalam , aku kerja as usual , cuma agak penat sikit kot sebab tak sihat sangat
Actually kitaorang ada big plan for our boss , weee
Yela duk marah kami hari2 , last2 semalam dia terkena . Hahah aku tak tahu la dia terkena semalam lena ke tak dia tidur an .

Tapi as usual lepas dia buat semua kerja dia,  dah tung tang tung tang kena marah semua , dia nak amik kunci kereta dia , Hahaha then kak Inn sorok , boss aku pandang lah aku , Aku gelak senyum-senyum then dia tanya * Asal u senyum-senyum * Sambil buat muka risau dia . sebab dia ini pelupa XD Memang terkena lah dia an ?
Aku sambung kerja balik , Well memang nak tergelak tengok gelagat risau dia doe , tak tipu , Aku macam nak guling-guling dah kat sana tapi tengah kerja kan ?

Last-last dia dapat kunci dia, perghh terus balik dia , then Kak Inn call dia cakap ada Emergency terus dia patah balik , HAMPIR 1 jam setengah jugak la dia tunggu kitaorang yela Customer ramai kot T_T

Lat-last dah pukul 8.00 cengitu , KItaorang halau customer , hahah kay gurau tunggu dorang balik la kan ? Lepas semua dah stabil , Aku kelam kabut pergi belakang amik barang . Then semua tutup lampu .
Dia dah pelik dah , dia cakap selalunya you alls nak i balik cepat ni tak bagi i balik , I dah takut dah ni .

Hahaha then then then , Dilla bawak keluar kek and kitaorang semua nyanyi lagu kat diaaa . alaa yang " Happy Birthdayyy to youu , Happy Birthdayyy to youuuuuuuuuuuu...... " sampailah habis . Pergh dia terkejut kot . Hahah well seriusly aku cakap aku tak pandai nak suprises kan orang , And aku tak reti macam mana nak supriseskan orang , Hehehe , dia make a wish and kitaorang makan , Erkk seriusly abih kek itu . XD
Thanks to *SupermarketHero*







Posted at 5:41:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble