Beautiful of November
Holidayyy hoyeeehhh
Assalamualaikum
Helooo there , Me miss you . nahhh tipu ada ke ? memang tak ada . 

Cuti sekolah ni aku pergi some-where yang sangat awesome tempat dia . penuh dengan haiwan-haiwan yang cuit-cute-miut melaka lah . Orang-orang kat sana pun wow awesome gila . Ok aku tipu . semua itu hanya mimpi je *sedihh sobs sobs . 
Aku jealous ni , jealous with korang yang spend time dengan family , dengan kekawang , dengan mu punya bofiee , geefiee . girafeee . Haaaa ! Aku duk rumah je . Harini dah hari jumaat :( 
Adik aku hadap muka aku , aku hadap muka dia, sampai nampak je dia ,rasa nak lempang pung pang . 
Joke :P
Now tengah melayan Tv yang baru muncul semalam selepas sebulan dah masuk ICU . 
Oh my rindu my Tv . tapi bila tengok -...............- aku nak muntah . coz dah tak biasa tengok Tb * poyo
wink wink celik mata tengok sekeliling aku harap aku ada dekat somewhere . tengok tengok atas katil rumah aku jugak :( sedihhhhhhh 

Me Jelly with you alls yang merayap entah ke mana tuh , budak-budak ni banyak betul duit pergi merayap dekat area BB , Wahh tak bosan ke ? Aku dah bosan dah dengan area BB tuh dari dulu lagi la . now nak cari tempat merayap yang baru, kalau nak shopping duit ada rm100++ bolehlaa shopping kat sana , tapi aku bukan manusia-yang-suka-shopping :/ trust me trust me :)

Harini jumaat :/ isnin until todayy saya duk rumah je :/ Esok kerja ahad kerja . Homework bertimbun . haha ada ke homework ? :D ada kot . Ok peeps people girls and boyy , Happy holiday to you all and Goodluck for SPM 2011 candidate <3


Saya mimpi saya jadi isteri Edward Cullen *faint



Posted at 12:52:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble