Beautiful of November
luahan hati tersembunyi
Assalamualaikum ,

Hai pakwe makweee , helloooo world ! Hai harini aku nak share something , ok penat dah nak sembunyi sembunyi , perlu luahkan isi hati aku yang terbuku kian lama dalam diri ni , bismillahirahmannirahim , penat bila orang kutuk kita penat bila kita kutuk orang , ok penat , tapi apakan daya setiap manusia semua sama , masih mencari ketidak sempurnaan seseorang manusia itu sendiri . Sedih bila fikirkan balik  , tapi mulut orang macam mana kita nak tutup .



*eh omeyy tak kita ? kita fake :(

just nak cerita about benda ni lah , apa yang aku tahu yes aku memang suka edit edit gambar , but orang macam salah tafsir benda tuh , so dorang jadikan point untuk kutuk aku , yela aku dalam gambar tak sama dengan luar , tak apa aku redha , :') Aceelly kan , aku suka edit sebab aku rasa benda tuh cantik , siapa tak nak nampak cantik kan ? So bila jumpa depan2 , pandai2 lah nilai orang tuh macam mana , kalau dia berkawan sebab tengok paras rupa memang tak ikhlas kan sebenarnya nak berkawan ? 
Orang still tak faham , yang dorang tahu kutuk mengutuk dan suka dikutuk , 

Dialog yang selalu dorang tanya kat aku 

Z : Eh awak hidayah ke ? 
Me : Ye , asal lain muka dalam gambar ? Cantik kan ? 
Z : A'ah , luar lain la .
Me : Well photogenic ! 

Haaa , kalau kau ? tak keee rasa macam , kay nak maki hamun je budak ni , Hahah just aku enjoy editing , InsyAllah kalau satu hari aku jadi Editor , haaa ! Time tuh korang nganga je la tengok aku berjaya ! InsyALLAH , kalau rezeki aku kan ? :) Amin 



Ingat kita manusia tak sempurna ,jangan nak judge orang macam awak itu seorang yang sempurna

Posted at 8:10:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble