Beautiful of November
Result SPM
Assalamualaikum

Helloooo there :3 Ok actually internet become slow and more slower bila Results SPM keluar sebab biasalah
mereka mereka ini wish good luck , post cuak bagai :3 . Ok macam aku tak pernah pulak kan ? *Tersengih kambing .

Heee me here bukan nak cerita pasal result SPM aku , aku bukan budak '94 pun , aku budak '93 , Hahaha *poyo . Then aku buka je lah blog - blog orang dekat list followlist aku , ok buka satu per satu , memasing nak letak lagu Najwa Latiff - Kosong * memang kosonglah jiwa ragu ku ini . Hahaha
Laaa mood aku nak buka Facebook and Twitter pun terbatas sebab dah banyak sangat line masuk kan T___T * sad face and frusted , HAHAHA !

Then tadi masa amik result SPM , ramailah budak2 berarak nak pergi amik result , so kau kena jaga bahagian koperasi bab bagi2 makanan dekat orang , Uhuk's lepas dorang dapat result , acehh macam-macam reaksi muka lah ada , Ada yang sedih , gembira , tak terkata , tak terluah , menangis kegembiraan  , terkejut . ok macam-macam , Uhhuuuu . Aku pun dengan muka smile face , datang dekat dorang bagi lah "makanan"  dorang tolak . -.- Free je dik , pergh taknak jugak , aku cakaplah ini duit korang lah . Taknak jugak :3
Kay tahu korang dah kerja . Hahah lantak lah RM10 masa korang bg awal tahun dulu tuh hanyut cengituu je .
Duit mak ayah korang :3 tak rasa apa kot lagi *marahni marah , hahaha .

Ok malas nak cerita banyak , just nak ucap semoga Redha dan Tabah lah dapat result tuh * Ayat Aimie <3
Hahaha . Nak wish "GOODLUCK" dah tak layak dah aku rasa sebab korang dah jawab exam dah . Benda dah jadi , nak luah tak boleh pulak , hahaha .

Ok tunggu lagi 2 weeks . PPU A buat persembahan untuk Hari Anugerah Cemerlang -.- , Me nasib baik duduk kat belakang tabir je , Jadi technical , Hahahaa kekawan GoodLuck XD

Ok muka gedik aku with muka minta kasut saiz 8 Pizan :)

Posted at 2:44:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble