Beautiful of November
Dance dance and dance
Assalamualaikum and heeelllooo world :)

Sorry sebab dah lama tak update blog , actually saya busy sikit minggu ini , yela dengan berjoget and menyanyi . Ok weird yaya berjoget ? menyanyi ? Oh ok saya bukan seorang penari dan penyanyi , saya kaku dan suara saya kalah katak *sangatmerendahdiri* SAYA CERITA PERKARA YANG SEBENARNYA :
weeinggg , haha ok masa berjoget berjoget ramai-ramai and menyanyi just as backup singing for hari anugerah cemerlang :) . Penyanyi yang sebenarrrrr kawaaaann saya : Nor Izzaty !Suara dia awessooomeeee ok ? Dont be Jealous :P

Ok yaya nak cerita about masa hari isnin ,well practice seminggu je then hari ISNIN lepas buat persembahan . haaaaa . nampak tak degup degap dentum diaaa . haaa amik kau . memang best and enjoy lah kitaorang buat persembahan tapi erk budak-budak ramai cakap aku macam cikgu -.- *merajuk* sebab saya nampak macam tuaaaa je . Pemandu teksi tuh punnn cakap aku macam cikgu -.- kayyy segan . Just tengok je lahhh gambar - gambar di bawah ,





seee me so so look like a teacher

Eh nak tau kitaorang joget lagu apaa ?

Niiii hah ! 



Enjoy the song <3

Posted at 7:09:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble