Beautiful of November
Google It
Assalamualaikum and helooo there . Its me again . Ofcourse la it me ,dah nama pun blog aku , yayable oh yeahh ! Ok todayy hurmm actually tak reti nak udpate apa , buat memang dalam kepala otak ini memang banyak cerita yang nak story , tapi tak tekeluar dik kerana tak rajin nak mengupdate blog and sifat yang suka menangguh nagguh kan waktu mengupdate blog . See mood kita sekarang tengah meracau tak tahu kenapa . mungkin dek kerana terlalu gila mengejar apa yang tak pasti seperti mahukan semua A dalam STPM . InsyAllah kalau diberikan rezeki , dan usaha yang berpatutan semua itu mungkin dapat , semua A dalam genggaman . Amin .
*kita bajet yang kita comel*


Seminggu aku tak sekolah disebabkan demam , memang melampau aku demam sampai seminggu tapi itu ialah realiti kehidupan , Lepas adik aku demam , aku demam , memang lama sebab antibodi aku semakin berkurang , sebab itu aku kerap kali sakit , bukan aku minta sakit ini , dia datang dan datang duduk dalam diri aku untuk jangka masa yang lama , tersangat lama , sampailah aku betul-betul lemah baru dia pergi , Di pertengahan jalan , aku kecundang dek kerana bergaduh dengan si dia  , disebabkan aku terbuka facebook nya , aku tak sengaja , sebab lalai dan leka sangat menaip email , tertekan emailnya , tanpa aku sedari aku terbaca messagenya , sepatutnya aku tak perlu baca , sebab aku macam tak percayakan dia ,sejujurnya aku percaya dia , tapi jauh di lubuk hati aku , aku nak baca msg dia bersama dengan seorang wanita , luluh juga hati aku bila membaca nya , seperti dikhianati hati ini , tapi aku tahu bukan salah si dia , 

Aku biarkan benda ini berlarutan , aku mula cari gaduh dengan dia , supaya dia benci aku , kenapa aku lakukan ini , aku tak pasti , sebab hati aku sakit sangat , Ahh aku pun begitu juga orang msg aku melalui facebook aku turuti layanan mereka , mesra aku bergaul dengan mereka , tapi hanya sekadar kawan , 
Aku tersentap dengan kata kata dia , aku mula menjauhkan jarak kami ,tidak langsung berkomunikasi , tidak bertanya khabar apatah lagi bermesra manja , Di saat aku terluka , muncul seorang jejaka , dari facebook , mula bermesra hanya sekadar kawan , mulanya aku tidak layan , tapi sebabkan dia ikhlas berkawan , aku pun mula meringankan tangan berchatting dengan dia . Lantas satu malam dia menyatakan dia dah jatuh cinta dengan aku . Tidak ku duga , Hati aku kuat menyatakan bahawa aku masih sayangkan si dia..

Jujur aku berkata kepada lelaki tersebut , setelah di paksa untuk menerima cintanya , aku tak sanggup melukakan hati dia , kerana nampak keikhlasan dan kejujurannya , tapi aku juga tidak mudah termakan dengan kata-kata manis seorang lelaki lain selain si dia . Aku menolak dengan baik , si dia ingkar , tidak dapat menerima , Aku hanya mampu memberikan kata-kata yang kuat untuk menyedarkan dia bahawa aku sudah punyai si dia , aku tidak mahu berpaling tadah dengan si dia , kini aku dan dia hanya kawan . sedikit demi sedikit dia mungkin dapat menerima bahawa aku bukan untuknya . InsyALLAH , jodoh awak mungkin bukan dengan saya... Pasti ada yang lebih baik di sana .

Aku hanya mampu berserah dan berdoa kepada-NYA

Hari demi hari hubungan aku dan si dia semakin jauh , Aku berdoa kepada-NYA supaya jangan jauhkan jodoh kami , Aku merayu , terlalu sayangnya aku pada si dia , tapi aku ego , tidak ku endah ego ku , aku cuba meminta maaf , agar hubungan kami kembali erat . dia susah untuk mempercayainya , Sudahku jujur dengannya , Akhirnya semuanya kembali normal , tertapi aku masih merasakan sesuatu di dalam diri yang tidak dapat aku ungkapan , tapi aku rasakan semakin hilang sayangnya padaku , YA ALLAH aku hanya mampu berserah kepadamu . Jika dia jodohku , kau temukanlah kami di atas bahtera mu , jika dia bukan jodohku , kau jodohkan lah kami supaya aku menjadi isterinya , Jika dia sudah berkahwin kau pendekkanlah jodohnya supaya dia bernikah denganku . AMIN....*Ayat desperate*

sesungguhnya aku sangat merindui si dia , selamanyaaa...

Posted at 1:45:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble