Beautiful of November
Si Penjaga Hati
Assalamualaikum..

muka masih tersenyum walaupun hati dilukai

Penat menahan rasa dihati , terlalu banyak dugaan yang menimpa , tolong jangan buat aku begini aku penat , jangan seksa perasaan aku , masih kau marah , masih aku terasa , masih aku rasa diperbodohkan hidup-hidup entah kenapa . luluh hati ini melihat muka kau sebegitu , tanpa secalit senyuman untuk aku ratapi , hanya muka yang tidak mampu untuk mengukir senyuman kau berikan kepadaku . Aku menangis tiada siapa melihat , tapi dalam hati ini . ALLAH sahaja yang tahu , kau mahukan hubungan kita sedia kala , tapi begini akhirnya...

Posted at 9:18:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble