Beautiful of November
Terima kasih
Bismillahirahmannirahim , Assalamualaikum...

Harini yaya just nak update blog dengan airmata yang mengalir :') . Idontknow how to starting the story , but nak buat macam mana . benda dah jadi kan ? Aku taktahu ianya kesalahan aku atau kesalahan orang lain , Yang penting masing-masing terlibat , Aku tak pandai berkata-kata , Aku tak pandai . Semua orang cari kesalahan orang lain dengan tunding jari dekat orang lain .

Tadi aku baru lepas update twitter , and ayat yang aku tulis itu adalah daripada seorang lelaki just aku ubah ayat dia , tapi tertubi - tubi aku kena oleh kaum Adam . Sampai kena maki semua , Kau ingat aku tak ada perasaan tak boleh nak cakap baik - baik ? Dah aku dah penat dengan kehidupan macam ni , Aku harapkan seseorang untuk bawa aku keluar dari kehidupan ni , tapi ternyata sama je semua , bila aku samakan semua , mula lah tarik muka , marah aku , Aku penat jadi orang yang macam bodoh je , Penat nak gaduh , lepas tuh baik , lepas tuh gaduh balik , Aku penat . Dan semua yang jadi punca pergaduhan adalah punca daripada aku ? Ye Always AKU ! Bila aku cakap salah aku , mula dia cakap jangan salahkan diri sendiri , Jadi nak salahkan siapa ? Dia ? Mengaku kah dia ? Tak aku rasa , Aku penat jaga hati semua orang   aku ikhlas jaga hati semua orang , tapi kalau hati sendiri tak terjaga macam mana aku nak jaga hati orang lain lagi sedangkan hati aku penuh dengan rasa sakit , sedih , pedih , perit , semua sekali . 2 tahun harungi setiap perkara , yang paling berat pun masalah family yang kitaorang boleeh settle , Tapi tahun ni cabaran yang sangat kuat untuk kami . Setiap masa bergaduh , Jadi puncanya AKU LAGI . Tak apa aku redha kalau salah aku sendiri . Tapi setiap kali aku cakap salah aku salah aku , dia balas kalau salah aku pun  , aku akan ulang balik kesalahan aku tuh . Aku manusia yang tak sempurna sentiasa melakukan kesilapan . Aku penat YA ALLAH ! Tolong kami Ya Allah , AKU dah tak sanggup nak berdepan dengan dia , Tapi Aku masih sayangkan dia...


Maaf kalau kata-kata ini korang tak faham , Aku hanya sekadar nak luahkan perasaan yang lama terpendam . :')

Posted at 4:28:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble