Beautiful of November
Bantu Aku Tolong Aku
Assalamualaikum
Nampak kejujuran di dalam mata aku 


Lihat ke atas , kiri kanan , bawah . Apa ada di sekeliling anda ? Ok macam macam bukan :) Ye saya tahu . Tolong aku , bantu aku hilangkan rasa kemalasan aku meng-up-to-date blog . Ye aku tahu blog ini sudah berhabuk . Kian lama aku tinggalkan kian lupa mereka kepada ku . Tidak ku sangka hampir 3 Tahun sudah aku berblogging . Tapi masih malas aku meng-up-date blog ini . Orang lain hampir setiap hari , setiap minggu , setiap waktu sentiasa berkongsi cerita  . Sedangkan aku , Aahh . Hanya kata -kata tapi tidak mampu untuk menaip . Baiklah . Mungkin sebentar lagi aku akan berkongsi diri aku , keluarga dan hidupan seharian aku kepada dunia . Lihatlah .

Sesungguhnya saya sedang merepek



Posted at 3:45:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble