Beautiful of November
Doaku Untukmu
Assalamualaikum



See this girl :) Her name is Amirah binti Ahmad Fikri , Umur dia 16 tahun , baru habis PMR tahun ini Form4 .
Tengok senyuman dia buat kita pun turut tersenyum , di dalam senyuman dia , ada banyak benda yang dia simpan . cukup kuat gadis kecil ini . Since myspace rasanya aku kenal dia , sudah 3 tahun rasanya aku berkawan dengan dia . First time jumpa dia masa kitaorang main Cosmo World dekat Times Square .She is a cheerful girl . Truly , dia adik aku , adik angkat aku . Banyak dia cerita kan masalah dia kat aku . cuma tak selalu . Last aku jumpa dia tadi , tengok dia terlantar kat hospital , menahan sakit yang menimpa dirinya . Ya ALLAH sebak hati aku ini , dia ada msg aku sebelum ini , minta datang lawat dia kat hospital , dek kerana aku sibuk dengan sekolah and kerja , aku x dapat datang , lawat dia masa dia sihat , masa dia boleh melihat masa dia boleh bercakap , Now dah masuk 2 minggu dia masuk hospital since April 25,2012 .Harini baru aku kesempatan nak jenguk dia ,tapi sayang , keadaan dia dah kritikal . Mira yang aku kenal . Seorang yang kuat dan ceria , tadi aku tengok dia , lemah sangat menahan sakit . Tak sanggup aku tengok keadaan dia . Dia masih muda baru berusia 16 tahun . Allah dah turunkan pelbagai dugaan buat dia . Ya ALLAH , begini berat ujianmu kepada hamba-hamba mu . Sekurang-kurangnya terubat rindu aku bila jumpa dia , tapi dalam keadaan dia sakit . Aku rindu dia , betul , rindu dengar dia gelak tawa . Aku ingat masa birthday party aku kawan-kawan aku prankkan aku . Dia gembira sangat . balik tuh dia msg aku , dia cakap "terima kasih sebab buat dia gembira" . Aku ingat lagi . Last aku jumpa dia masa dia sihat 17 December 2011. Aku rasa macam semalam je aku jumpa dia , bercakap dengan dia , dengar gelak tawa dia . Ramai orang sayangkan dia . Sungguh . Terlalu banyak dugannya . Ya Allah kau sembuhkan lah adik Mira kami , supaya dia boleh bergembira bersama kami semula . Sesungguhnya aku terlalu rindukan dia :') Be strong mira . Sis minta maaf sis terlambat jumpa miraa . Harap miraa maafkan sis :')

Mira pernah cakap dekat sis yang mama mira nak pindahkan mira dekat johor , mira nak tinggalkan semua orang . Mira jangan tinggalkan kitaorang . :') Kuatkan hati mira , Kata-kata aku mira tak dapat dengar mahupun baca . Aku hanya nak berkongsi apa yang aku rasa . 

Kali terakhir aku jumpa dia :')

Mira Ahmad Fikri cepat sihat ya , nanti kita hang out sama-sama 


Posted at 9:40:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble