Beautiful of November
Hari Guru SMK SERI PERMAISURI
Assalamualaikum and Bismilallahirahmannirahim...
kek ini adalah hadiah daripada budak budak MPPU 

Alhamdulillah hari guru SMK SERI PERMAISURI berjalan dengan lancar walaupun ada kekalutan akibat daripada MC iaitu aku , Ok malu malu , sebab banyak tersalah cakap tapi cikgu kata Congrats sebab aku berani and dah buat yang terbaik , Maaf adik adik kalau hari guru tahun ini tak seberapa , Kitaorang buat simple and last minutes disebabkan Peperiksaan , Kemasukkan form 6 bawah and many more~ 

Maybe next year akan gempak , Akak janji :P . Ok on that day aku and Sobri Yusof as MC , ok memang kelam labut sikit tapi enjoy , Terus terang memang aku tak pernah hadir ke hari guru , kalau time aku nak pergi je mesty ada je something wrong yang buat aku tak dapat datang , tapi Alhamdulillah tahun terakhir ni aku dapat datang :P *statement tak boleh bla* 

And on that dayy aku risau budak PPU Bawah buat persembahan diorang . Last tengok risau jugak , tapi on that day memang awesome gila ah persembahan diorang ! Congrats korang . Tahniah Budak PPU ATAS and Bawah atas kerjasama korang semua kita berjaya buat 1 events :* 

Ini bakal perintis PPU


Campuran PPU ATAS and PPU BAWAH


Candid *malu*

Ini penyanyi sekolah kita :* Amira !


MC

With junior *Adenan*


With junior *Farina* kita suka sakat dia :P


Perarakkan guru-guru

Ini yayang kita Izzaty and Jalis

Semangat cikgu cikgu semua :*

Hopefully anda semua enjoy on your school teachers day :*

Posted at 2:02:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble