Beautiful of November
I Miss You
Assalamualaikum and hello world . Bismillahirahmanhirahim...

With girls 4ST-5ST (2009-2010)
Sabtu actually aku ada rancangan nak keluar dengan cousin aku , yeahh cousin yang bertahun tak pernah keluar , sejak dalam perut lagi tak pernah nak keluar bersama , so one day , aku ajak dia nak keluar , wee nasib baik dia keluar , siap overnight lagi :3 ok saya sayang awak Atika , Hahaha . Ok then dalam masa yang sama diorang yang di atas ajak aku keluar , and i just like , oh ok i'm in .Sebab dah lama gila tak jumpa mereka kan ? masing-masing pun ada kerja masing-masing , so that aku rindu nak jumpa Hanna and Khairiyah . Kalau keluar dengan dorang aku dah tak rasa malu dah sebab aku dah bertutup , sebelum aku malu sikit , orang pandang aku macam nak makan aku je . Hoho . So that aku gerak dari rumah pukul 1.30 sebab tunggu makcik tuh lambat gila nak sampai rumah , Sampai-sampai diorang ajak main boling, anddd masa jalan-jalan mencari mereka tuh aku di-sapa-oleh-orang ini --->

Ini Asyraf , dia dulu pernah bertakhta di hati tapi sekarang tidak la , hoho
Disapa lepas tuh join sekali , haaa padan muka kau kena jadi cameraman kami . hahaha :3 ok then bila girls dah balik jalan-jalan dengan budak atas ini dengan cousin kitaaa , lols penat , shopping memacam , tengok la tangan tuh penuh kan ? Duit melayang begitu je , Mana lagi nak cari duit lepas ni >.< sebab dah tak kerja lagi dah , Ermm , Ok balik rumah lepas magrib cengitu , kena bebel , ahhh standard laa kan . hahaha . ok kita happy harini thanks awak semua :*


camera thanks because hadir dalam hidup aku <3




Posted at 3:10:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble