Beautiful of November
I'm back . Hoyeeaahhh
Assalamualaikum andddddd hello guys <3

                                                                      
    New York

Hello, Alhamdulillah blog aku dah makin ok , Fuhh lega lepas bertungkus lumus duduk depan lappy almost 2 hours kot . Akhirnya berjaya edit balik blog sampai jadi macam ini . Gatal lagi tangan pergi usik bukan bukan , Aku kalau tension sangat pasal something tu mesti akan terus marah-marah tak kira waktu . Hoho . mereka yang kenal saya sahaja mungkin faham . Risau tau tak , yela blog ini tempat luahkan perasaan , segala caci makian dekat orang . Eh ? Ok ok itu gurau , haha kira macam diari terbuka lah and followers adalah mereka yang setia membaca :) And tajuk aku nak cerita mungkin banyak dan aku selingan tajuk mereka kepada negara - negara ok ? Kau tak faham kau boleh baca sampai habis . Tutup pasal blog , Baik yaya lepas ini jangan gatal-gatal usik usik blog . Tapi sekarang bermain dengan coding balik . terima kasih for blogskin.com atas keprihatinan anda bagi saya punya blog jadi macam ini V.V


Paris

Minggu lepas hari selasa , bermula lah pengembaraan kami mengendalikan budak budak Pra-Universiti Bawah atau PPU . Yeah itu nama komersial nama tak komer-sial dia Tingkatan 6 . Jadi tahu bukan sekarang apa itu PPU ? Jadi aku sebagai salah seorang ahli persatuan MPPU bertugas untuk menguruskan adik-adik lower 6 ini , bukan aku je la . walhal semua yang terlibat . Ok mereka yang masuk tahun ini macam - macam gelagat and , semua boleh dikatakan punyai cerita masing-masing yang amat tragedis , Ok aku tipu , mereka sangat awesome lah , sporting . walaupun lelaki sedikit berbanding perempuan tapi , amat ramai bilangan mereka semua ini. Jadi adik-adik lower 6 pun bersuka ria lah apabila dibuli-oleh-kami-yang-tidak-bersalah . Haha maaf adik-adik bak kata pengetua untuk menguji ketahanan mental sebab bukan calang-calang orang dapat masuk form 6 , mereka yang terpilih sahaja , Nak pandai belajar mana-mana pun boleh kan ? So welcome to the house our lower 6 student . And on 18 Jun aku lepaskan jawatan as penolong ketua pengawas sekolah smk seri permaisuri , ya saya tahu saya memang sukar untuk datang awal dan etc , tapi saya amat menghargai pengalaman ini , banyak pahit daripada manis , tapi akan saya cuba lupakan , terima kasih semua . Selamat datang wahai unknown-penolong-pengawas 2012/2013

Rome
>
Wurghhh! Menguap kejap sebab penat menaip . Hee baiklah , Minggu ini bermulanya peperiksaan pertengahan tahun .Ok exam pertama dah susah , pengajian am , terasa macam ambil exam STPM sebenar lah pulak  , tapi pada hari pertama semua berjalan dengan lancar sehinggalah kertas sejarah . kami yang 9 orang berpenat lelah berusaha membaca buku , belajar bersama-sama , Adalah seorang hamba Allah ini sedap tulis nota selit bawah test pad , Tak apa lah , tujuan memang nak malukan kau , supaya kau sedar jangan bergantung dengan orang atau pelbagai , cuba berlajar sendiri , kau dah tahu tahap IQ kau low , jadi cuba lah berusaha bukan dengan meniru, tetapi dengan bertanya kepada guru ataupun berlajar dengan rakan-rakan . Ini buka laptop kau main facebook , pencicip. Ahh aku kalau dah tak suka seseorang itu memang semua keburukan dia aku nampak bukan kebaikan dia lagi , Aku tahu aku tak patut begini tapi apakan daya, Maaf tapi saya tak boleh terima kegedikkan awak . Masuk hari ke 3 exam , ekonomi , beliau cuba meniru tetapi cikgu dapat tangkap rasanya, jadi beliau pun simpan segala nota-nota beliau maka terbatallah niat beliau untuk meniru . Hoho dan akhirnya kami jawab peperiksaan Mikroekonomi dengan jaya dan cemerlangnya . Dan harini ini peperiksaan Bahasa Melayu 1 . ABCD je aku jawab , sebab tak baca buku punya pasal . HAISH , Next week please be good to me <3
Cikgu cakap meniru itu berdosa , jadi faham-fahamlah sendiri 

Posted at 4:07:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble