Beautiful of November
Kenali aku
Assalamualaikum and hai warga blogger yang mesra alam semuanya <3

I love my eyes and my lips :*

Aku cuba jadi yang terbaik dalam hidupku , tapi aku masih tidak punyai kemampuan untuk berkomunikasi dengan orang . mungkin apabila di laman sosial , facebook , blogger mahupun twitter aku mesra , tapi lazimnya apabila mata bertemu mata aku kaku berkata-kata, mahu sahaj aku lari dari mereka kerna mereka merenungku bagaikan mahu membaham aku . Aku malu sebenarnya apabila mereka mengajak ku untuk berjumpa , bukan malu apa , malu kerana wajahku mungkin , ya aku di luar dan di dalam kamera berbeda wajahku , bila mereka berkata

mereka

You,jom jumpa nak tak ?
Akak , bila kita nak keluar sama ni ?
Awak , nanti jom lah saya belanja keluar makan

.....Dan sebagainyaa , Setiap kata-kata mereka aku selingkan dengan pelbagai alasan dan Tidak , Hanya seorang sahaja yang aku katakan "Ya" apabila di ajak...

Secret Admire

Syg.. Nanti kita keluar pergi sini situ sana sini nak tak ?

.... Jawapan aku haruslah "Ya"

Bakal Suami aku ajak , InsyAllah suatu hari nanti :) Doakan kami bersama , Ada jodoh kami akan bersama..

Baik berbalik kepada tadi , Bukan aku tak mahu jumpa mereka ,Cuma aku malu , dek kerana wajah cela dan berparut akibat kerakusan si cantik manis jerawat . Parut yang memakan diri , Bagaimana ianya muncul aku sendiri kurang pasti... Ahhh aku harapkan aku akan lebih yakin pada diri sendiri selepas ini :) InsyAllah .


Sesungguhnya saya adalah Photogenic <3

Posted at 9:29:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble