Beautiful of November
Maafkan Aku
Assalamualaikum and Bismillahirahmanhirahim...


Aku benci blog aku , Sumpah , apa yang aku buat sampai huru hara jadinya blog aku , Ahh tekanan dibuatnya . Jadi aku letak tanda supaya orang memahami , Aku tak ada mood untuk menaip setelah tempat luahan perasaan aku berpaling tadah dengan aku , mula membuat hal . mula abaikan aku , pergi jauh dari aku . Soon aku akan datang balik , untuk memperbetulkan kau , Aahh tekanannya aku , apa yang aku tekan di kekunci tertikus aku sampai begini sekali rupanya . Dua minggu aku tanpa blog . Mungkin ? Aku malas nak betulkan nya . Aku mengalah . Nanti aku datang balik . Selamat tinggal .

Yang Tulus Ikhlas
Si Pengacau Jiwa Raga


Posted at 9:14:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble