Beautiful of November
Tutorial
Perut berbunyik bunyik masa update blog ini~ Bruuupppp ~

Assalamualaikum 

Luorang nampak kesucian dalam mata gua , coferm tak sebab terlindng sebalik plastik

Thanks to Muhd Fiqri Hazrith sebab belikan kita ini "O.O" Sayang awak <3 Ngeeee .
Ok tadi baru lepas edit - mengedit blog junior-junior kita, terasa awesome juga lepas edit itu semua , Even buang masa tapi best apa , belajar banyak benda . 

Request from someone minta ajarkan buat tutorial Gambar Gua memang nak buat tapi gua tak reti nak letak dalam page ada page , Haaa faham tak maksud gua ? Ngeee . Lebih kurang cengitu ah , Kalau gua dah pandai maybe gua boleh buat tutorial . Heee lagipun gua edit hanya menggunakkan Photoscape , Pixlr je pun . Dari muka berparut - parut sampailah tak ada parut gua buat . Muhahaa  , Tapi gambar di atas ni gua edit Effect je pun :)

InsyALLAH , One day aku akan buat tutorial ok ? Doakan lah pintu hati aku terbuka buat tutorial . Amin :)

1.You so Bajet 2.Muka Penampar 3.Poyos 4.Juling betul padanmuka kau
Conclusion tangan saya dah letih , Rehat sebentar bersama kit kat~~

Posted at 4:00:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble