Beautiful of November
Cemburu
Ramai yang minta tolong editkan blog , tapi saya dah penat.. maaf sebab busy

Assalamualaikum 

Sedang aku dengar lagu dekat Windows Media Player aku , terfikir sejenak , aku ingin menaip sesuatu , bukan Google , Pergi web Blogger , masukkan email , masukkan password , Nah sudah aku sign in masuk ke dalam blogger kesayangan aku , Membaca update-update yang aku follow , ternyata banyak cerita mereka , tidak kurang hebat aku juga , banyak yang aku ingin ceritakan tapi tidak kesampaian , Cemburu aku lihat mereka tidak berhenti menaip untuk tontonan umum , menambahkan bilangan followers mereka , Aku sudah 4 tahun berblogging dari dulu hingga kita masih macam itu sahaja angka followers aku , Sedih . Tapi bukan itu sebenar tujuan aku , Cemburu aku lihat sekarang budak-budak yang masih di bawah umur , belum ambil PMR , dah pandai guna coding untuk blog , dengan membina blogskins mereka sendiri , aku juga mahukanya , Tahniah adik-adik semoga anda semua berjasa untuk masa hadapan :)

Kita tahu kita macam comel , eh ?
Menaip dengan hati yang penuh dengan Kekosongan

Posted at 3:46:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble