Beautiful of November
Mirror , mirror
Tetiba rasa nak update dua kali post harini .

Assalamualaikum

Lepas di godek-godek blogg ini, terlalu banyak kenangan yang ada aku dapat , pelbagai cerita yang aku tulis , sejak tahun 2009 , aku menulis , aku berjinak-jinak dengan dunia blog , hampir 300+ catatan yang aku tulis , harini aku padam semuanya sehingga jadi 75 catatan . Padam supaya aku tidak kenang kisah lalu , yang menyakitkan dan yang mengembirakan bilalah ianya menjadi sejarah , Harini aku cuba untuk jadi lebih dewasa , supaya meninggalkan kenangan yang indah pada esok hari :)



Bermula satu kisah seorang gadis sepanjang hidupnya
Assalamualaikum , Noorhidayah binti Zulkarnain nama penuh yang telah di daftar pada tahun 1993 di Hopsital Medical Center City,Pudu , Ibu dan Ayah kepada Zanariah Binti Tumin serta Zulkarnain bin Ibrahim , dilahirkan pada pukul 1.03petang hari Jumaat . Nama diberi sebagai "Ida" adalah nama timangan oleh ahli keluarganya . Merupakan anak ke 3 daripada 4 orang beradik .Gadis kecil ini dahulu sering kali dibuli . kini dia kuat dan kental menghadapi realiti . Menerpa nama dalam dunia berblogging sejak usianya 16 tahun , tetapi giat aktif sejak berusia 18 tahun . Masih bersekolah di Pra-Universiti di SMK Seri Permaisuri , bakal menduduki Sijil Tinggil Pelajaran Malaysia , Jika dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki , si gadis ini akan menerpa nama di persada menara untuk menjulang segulung ijazah di Universiti terkemuka . Amin :)



Sesungguhnya "Dia" masih gadis yang sama

Posted at 12:15:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble