Beautiful of November
Si Stalker
Assalamualaikum and Holla everyone .

*muka gua cam comel je time ni*

Oh maaf , *patahkanjarijemari* Harini niat untuk menyatakan rasa tidak puas hati dekat seseorang , ye dekat seseorang, dengan harapan si dia baca blog aku ini , lepas penat lelah aku berbuih mulut cakap pasal perangai dia , supaya berubah , mulanya dia berubah tapi lama ke lamaan menjadi semakin teruk , Nak buat macam mana , kita tak boleh ubah perangai seseorang tapi kita boleh tolong seseorang untuk ubah perangai dia kan ?

Beb, gua bukan tak suka lu , cuma gua menluat sikit dengan perangai lu, lu gedik tak kena tempat , maybelah bgi lu , lu dah biasa , orang pun tak cakap apa , tapi kau tahu orang belakang-belakang cakap pasal kau ,walaupun kau dengar tapi kau pun buat bodoh je , macam tak ada perasaan juga, kau keluar masuk bilik kaunseling tapi cengitu juga kau . Apa yang aku rasa sekarang , aku taktahulah , bukan niat nak burukkan kau , cuma nak orang respect kau . Buat kawan-kawan boleh terima kau , Ramai kawan-kawan kau yang "Talam 2 Muka" depan kau , Termasuk aku . Tapi nak buat macam mana , Diri kau . Aku pun malas sebenarnya nak ambil tahu pasal kau .

Disamping itu , niat apabila aku ada spec yang nampak retro tuh aku pakai , kau pun sibuk nak pakai , kau sibuk nak beli juga. Gua tak heran lagi masa tuh , Bila kau macam tiru cara percakapan aku , gaya aku , Kau ingat aku tak perhatikan kau ? Cuba cari identiti sendiri please kawan ? Dulu pun aku pernah tiru gaya bestfriend aku tapi , aku taktahu lah tang mana yang aku tiru dia -.- tapi maybe cara bergambar mungkin . Nowdays , kau tiru semuanya , lepas aku cakap , kau pun sibuk nak cakap benda yang aku cakap tadi , kau faham tak ? Sama ada kau sedar atau tidak , aku tak suka . Lepas tuh kau tiru perbuatan aku . Apa yang aku nampak lah , Sakit hati sebenarnya . Bila dapat panggilan daripada kau , Kau kata kau nak tengok gambar aku , Maksudnya memang selama ni kau stalk aku lah kan ? Cara aku kau copy and paste . Cuba berubah wahai kawan . Kesian tengok kau , aku pun ada hati perasaan , tak suka di copy and paste . :) 


Belajar jadi diri sendiri

Posted at 5:15:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble