Beautiful of November
Maharku Untukmu
Assalamualaikum and hai ebeybadi...

 Dah lama tak update blog and blog ini pn makin tidak di kunjungi ramai . Semalam baru je lepas exam Speaking muet ! Alhamdulillah dapat ber"speaking" dengan baik dan ada lah jugak gagap dia tuh :3 hehe , tapi hope dapat markah yang tinggi dalam MUET ni . InsyALLAH .

Yaya nak kongsi ni , dari pengalaman hidup yaya , kakak yaya pernah cakap , "Jangan tinggalkan orang yang kita cinta untuk orang yang kita suka,  kerana orang yang kita suka akan tinggalkan kita demi orang yang mereka cinta" . Betul apa yang kakak yaya cakap , yaya pernah lalui nya suatu ketika dulu , sebab yaya suka seseorang , mamat ini pun tangkap cintan pula , time tuh tengah couple , yaya tinggalkan ex yaya tuh sebab mamat lenge tuh :P haha last2 mamat tuh tinggalkan yaya sebab dia fikir yaya nak harta dia , --. yela time tuh bodoh2 lagi an , fikir bercinta ini seronok ah , sebab terjaga , ada orang amik berat . Ok lupa kan itu semua benda lalu , Then now , benda tuh terjadi balik... tapi kita  kawan dia je :) Hehe .

Bagi yaya apa yang kita nak tak semestinya kita dapat , tapi ALLAH dah tentukan jodoh kita , segala urusan kita dekat dunia masa kita umur 4 bulan dalam perut ibu kita, jadi yaya berserah pada-NYA . :)




Macam tak ada function je update blog ini -.-

Posted at 3:05:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble