Beautiful of November
Ramadhan Kali Ini

Assalamualaikum , apa khabar bloggerians semua , harap korang semua sihat , Aku dah lama tak update blog sebab kekangan masa , busy sana sini , bukan apa , busy dengan sekolah , Macam mana bulan Ramadhan ni . Puasa korang macam mana ? Salam Ramadhan semua , puasa jangan yak yak yok ok ? Ambil berkat bulan puasa ini . Maaf sebab aku busy aku taktahu apa aku sibukkan , tapi akan aku update setiap kali aku percuma , kalau aku percuma :)

Dah masuk hari ke 4 Ramadhan , Aku harapkan ini bukan Ramadhan yang terakhir , Ya Allah aku bermohon , sungguh pun aku masih berdosa, izinkan aku bertaubat , masih mentah aku dalam dunia ini, nama sahaja Islam tapi aku masih lemah bab Agama, ya aku jahil , tapi aku berusaha untuk berlajar sedikit demi sedikit , agar anak-anak aku tidak seperti aku . Ya Allah aku bermohon , buka kan lah pintu taubat mu untuk orang-orang seperti ku , akan aku gunakan bulan ini dengan baik .Amin..


Aku tersenyum gembira , tapi dalam hati Allah sahaja tahu , mata ku sebam setiap hari kurang tidur , menangis tidak tentu pasal , Mungkin ada yang memahami :')

Assalamualaikum hai aku , Noorhidayah Zulkarnain , kau boleh panggil aku "Yaya" , masih ingat aku ? 
Terima kasih kepada yang masih setia membaca , Aku doakan kau bahagia :') Sekian..


Ku berharap Ramadhan kali ini penuh makna bagi aku, keluarga dan dia.. 

Posted at 6:56:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble