Beautiful of November
Sukan Tahunan SMK Seri Permaisuri
Assalamualaikum hai peeps :) 

Firstly Aku minta maaf sebab lama gila tak update blog kan ? Yela busy kot macam-macam benda kena buat , rarely online blog , tapi always online twitter . Hahaha and Busy dengan kehidupan seharian yang membosankan . Mungkin la . Aku always update lambat beberapa hari je , haha so on 15hb July 2012 , Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Permaisuri telah adakan hari sukan tahun di stadium mini sebelah sekolah tuh juga . Aku pun tak beberapa pasti kali yang ke berapa sebab kan aku tak aktif sukan , so tak pasti lah , hahaha . I think selama aku sekolah bertahun aku pun tak pasti berapa kali aku pergi sukan tahunan , sebab aku tak rajin nak masuk pembarisan yang boleh menyebabkan kita pengsan secara tertibe sebab tak ready atau terlebih gemuruh atau pun tak makan pagi, So aku rasa last aku masuk pembarisan sebab kawad kaki KRS masa form 5 . Hahaha itu pun sebab paksaan kawan . Kalau tahun ni aku rajin nak pergi sebab aku pegang sepanduk , oh mesty lah mak nak bergaya kan ? Tema pun "Glam's Forever Ever" .


So as one of ahli rumah Pahlawan Kuning aku pun menyumbangkan tenaga dalam segi tuh , dahlah aku latihan and raptai aku x datang , datang je terus hari sukan terus pegang sepanduk dengan muka blur and ikut je bendera pergi mana , mula-mula cuak jugak sebab pegang sepanduk sepatutnya depan , nasib baik bertukar , haha dengan anak-anak buah yang comel and manis belaka buat aku semangat lah jugak . Dengan kekawang pakai baju ala-ala minah arab sesat dari Planet Suntorian memang terbaik lah kan . No wonder mereka boleh menang tempat pertama :D . It awesome and after aku dah salin baju , aku malas nak duduk melanguk je tengok acara , So dengan penat lelah bantu kawan-kawan berniaga . Oh awesome kot , kami jual ABC , Rojak Buah , Kek Coklat , Nasi Lemak , Bihun Goreng , Mee Goreng , Air , Dadih , memang semangat ah , Well semua muka duitan maka ambil insatif mereka masing-masing untuk  memcari duit poket , Aku hanya membantu sahaja :D .

Pahlawan yang comel kot :D

With Amira Natasha :)

Pahlawan get 2nd place :D

Wajib ada gambar syok sendiri

Kek Coklat :D

KRS no 1 beb ! Jeyahhh !

See mana tak dorang number 1 kan ?

Cik Kecah kecik :D Oh comel budak ni tapi dia suka tarik pipi kitaa.

Candidididid , melangkah dengan penuh semangat XD

Ayka Cristy Ayka Cyka Ayka , hahahaha XD

*Cough* *cough*

Hanis <3 <3 Much Lovee budak tinggi XD

See awesome ?ahhaa

Time ni rasa mcam nak lari keliling padang sebab tak tahan asap dia

Angry Bird kot , kot la


I think maybe bertemakan kehidupan hijau



*Cough* *Cough* Uhuk uhuk *Simpan Dalam hati* Kawan je la XD

Cik Ijety <3

*Asal banyak gambar aku dengan kau ni --'*

Yeayyy pengawas :D

Kita bahagia time ni :D

Posted at 3:28:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble