Beautiful of November
Weeding 30 June 2012
Assalamualaikum and hello peeps *cough cough* lama rasanya aku tak update blog ini kan ? Update pun ada ke pembacanya ? Mungkin ada... *krik krik* . Ok actually weeding ini berlangsung pada SABTU LEPAS bersamaan 30 June 2012 di rumah pihak lelaki , dah pihak perempuan pada 23th June 2012 :) Hee . Nampak tak kenapa aku lambat update , sebab kekangan masa dan waktu buat aku tak boleh nak hadap laptop lelama , haha . Actually this weeding , adalah weeding abang aku , act bukan abang real , tapi kira macam family kedua lah , sebab his mom jaga kitaorang masa kecik dulu until besar :) . So kira family ke 2 la kan ? Aku ada family ke 2 kau ada ? Hahaha .

Ok this weeding bertemakan english-malay dengna warna biru tuqoise feat with white , memang elegan mak cakap kau . Aku actually tak rapat sangat dengan abang chik ni sebab dia suka buli aku masa kecik dulu , so sampai sekarang masih buli lagi , bukan buli sampai pukul-pukul tuh buli memanja katanya , hehe and sambil menunggu 30th June 2012 , Aku and family menunggu kepulangan abang real aku balik Malaysia , Hoyeayy rindu beb ! Dia dah 2 tahun tak balik , tak sedar kot rumah dia kat Malaysia , hahaha then dia balik awal sebab dia jadi pegapit kepada abang chik , well dia dengan abang chik memang rapat pun . Di sebabkan aku dah dewasa kini aku kena tolong juga :3 kena jadi penyambut tetamu and bg goodies dekat orang , Hoyeahh ! Tak ada aku tak dapat tau goodies *tertibe* -.- . Jom teroka gambar raja sehari . Yang penting ini dapat mengeratkan silaturahim keluarga kami . :) Alhamdulillah...

Ini adik kita :D eh anak buah , eh adik , -.- janji dia family ke 2 kita juga

Selaku ibu sementara kepada tiga budak kck ini

Lauk pauk menemani perut sunyiku ini

See muka tidak bersalah aku?

Wajib ada gambar Syyiok Sendiri

Pengapit lelaki itu abang real kita

Kek dia gojes nyah :D

Family baru <3 Dia cantik ok


Selamat Pengantin Baru Abang Chik :D

InsyAllah weeding yaya coming soon , MUNGKIN 2-3-4-5-6 Tahun akan datang :)

Posted at 6:02:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble