Beautiful of November
Berbuka Puasa With PPUA 2012
Assalamualaikum and hello everyone's :D Happy Eid ! Oh ok not yet . sedih actually nak tinggalkan bulan yang mulia ini , bulan Ramadhan sama-sama kita berkumpul untuk berbuka puasa. Semalam 7 August 2012. PPU A sekolah aku buat berbuka puasa dekat rumah Hazlin , Tahun lepas buka puasa kat Pizza Hut tapi sebab bajet tahun ni kurang~ So kita buat kat rumah and diturut sertakan dengan dua orang guru :)

 Ok this is our PPU A 2012 . Cool kan kami ?


Ini NurAin binti Mohd Nasri @ my classmate

  Wajib ada gambar sendiri ok

 Sebelah saya adalah *coughing* *coughing* , ros and bakal boyfriend tak jadi saya *tutup muka*

 With Farahen Albar

 This is buddys my classmate . NorIzzaty and NurAin

Wan Siti Fatimah <3 p="p">

 Like seriously, kami tengah cuba tiru gaya Azyan Diyana *Not in picture*

Dulu kita always gaduh . Now kita kawan :*

Aku bukan seorang yang reti bercerita, berkongsi hidup, bermadah cinta, Aku hanya manusia biasa, yang orang tidak kenal, hanya kenal pada nama ,tidak pada sifat, tidak pada hati, dihina, dicaci, dimaki, sudah jadi asam garam hidup aku, sering kali di salah erti, Manusia seperti aku layak kah diberi kasih ? Layakkah orang mengenali ? Harap anda mengenali aku . Sekian saya Yaya . MASIH INGAT ?

Wajib gambar syok sendiri ok, Kau ada?

Semakin hari semakin mendebarkan .

Posted at 6:17:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble