Beautiful of November
Kami kenang awak dalam doa kami
Assalamualaikum, Hai readers happy Eid soon :) . Harini hari Sabtu tapi aku nak rewind balik kepada hari Khamis, kenapa Khamis ? Sebab hari itu aku kehilangan sahabat yang aku anggap adik . Ye walaupun aku jarang jumpa dia, tapi aku dah anggap adik, Tahun ini dia 16 tahun, baru 16 tahun Allah dah ambil nyawa dia, Allah sayang dia :') . Dia meninggal sebab sakit, Kanser paru-paru yang baru tahun ini dia tahu awal tahun, Pertama kali aku jumpa dia masa tuh dia form 2 , dekat Times Square, masa tuh aku kurang bergaul dengan dia sebab aku busy berpesta sakan . Hahaha, banyak kali sebenarnya aku jumpa cuma aku tak perasan sebab aku pemalu kan, Tapi yang benar-benar rapat dengan dia bila buka puasa tahun lepas aku rasa, jumpa dia peluk dia, aku suka peluk dia, dia bagi aku rantai bentuk gadis balet, dia pun ada 1, lepas tuh jumpa masa Futsal, makin kami rapat, selalu dia mesej aku, Paling bahagia bila dia join sekali buat suprises birthday untuk aku :') Terharu sangat siapa yang ada masa tuh. Dia gembira, tapi masa tuh dia mengadu dia sakit, tapi dia tahan...

Awal bulan 5 dia msg dia cakap dia masuk hospital sebab aku tiada masa, aku lambat jenguk dia, masa tuh dia sakit sangat , pandangan dia kabur, air mata aku tak henti mengalir. Terus kitaorang buat video untuk dia, beberapa minggu lepas tuh, aku datang balik melawat dia, Alhamdulillah dia nampak dah orang sekeliling dia, dia sebut nama aku bila aku pegang tangan dia... Doktor cakap dia makin bertambah sihat walaupun terpaksa bergantung dengan oxigen, dia cakap tahun ni dia nak join buka puasa dengan kita orang, Sabtu lepas. Tapi Khamis tuh pukul 3.15pm dia dah menghadap Ilahi. :') Bila aku dapat tahu aku sebak tapi tak menangis, Aku tak sempat jumpa dia. Tapi aku pergi ke pengkebumian dia... Semoga roh adik dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang-orang yang beriman, di bulan Ramadhan adik pergi. pintu syurga dibuka seluas-luasnya untuk adik . Kami sentiasa mendoakan adik . Al-Fahtihah :')


Dia yang aku peluk "Amirah Binti Ahmad Fikri" <3 :=":" p="p">


Dia pergi dengan tenang, 

Posted at 8:27:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble