Beautiful of November
Nyawa terhenti
Assalamualaikum..

Aku masih di sini, tetapi meyepikan diri untuk seketika waktu, tiada yang mencari, mungkin tidak kenal siapa lagi aku, aku bukan seorang yang popular, tidak kejar itu semua, aku masih bertwitter, tapi aku bukan twitfamous, nyah mereka yang memanggil aku begitu, pandang dulu diri kau, cemburu kah engkau ? Aku masih di sini, cuma jarang berinteraksi. Aku malas. Malas sebenarnya nak online. Banyak benda aku nak cerita, tapi kenkangan masa , trial stpm menanti. dan yang paling malang. Exam STPM jatuh pada birthday aku sendiri . Terima kasih MPM sebab bagi hadiah awal kepada aku . :')



Lihat aku masih di sini :) , Assalamualaikum aku Yaya, masih ingat kah aku ? Tak pernah sesaat pun aku lupa akan Beautiful Of November aku. cuma jarang untuk berkasih sayang dengan dia. Harap kau tidak lupakan aku :)



Dia yang berada di atas, kiri sekali, yang tutup muka pakai kipas tuh. Itu boyfriend baru aku, boyfriend yang paling di sayangi, tiada penganti, tiada yang kedua mahupun ketiga, dia adalah yang satu, walaupun kadang-kadang menyakitkan hati, tapi apakan daya, dia tetap darah daging aku. Esok dia pulang belajar ke France.
2 Bulan cuti tidak cukup untuk habiskan masa bersama. tapi dia pergi untuk belajar untuk masa depan dia :) Semoga dia berjaya... Berjaya mencapai cita-citanya, berjaya jumpa gadis idaman dia, sebab aku teringin nak kakak ipar :D haha. The only one brother . and yang tengah tuh merangkap crush aku ;) tempat bergaduh semua dia .  I love you guys.


Sedang mengelamun tentang trial STPM

Posted at 8:49:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble