Beautiful of November
Entri baru
Assalamualaikum, sudah lama tak menjenguk blog ini, saya rindu. Rindu serindu-rindunya. Sebab blog ini tempat luahan perasaan. tempat luahkan segalanya. berkongsi semua benda.

  Hai , saya Yayable. Saya sudah makin meningkat dewasa. makin matang dengan sekeliling saya.


STPM macam dihujung jari. Menanti detik 19 November, mungkin tahun ini adalah hadiah hari jadi yang paling bermakna. Aku tunggu 19 November. Aku redha. Sampai 12 Disember aku free. Freee. Freeeeeeedorm. Eh wait belum freedorm. sebab tunggu result. macam tunggu durian jatuh ke riba. Lepas result baru freedorm.

Semalam Alin tanya masa atas motor. Lepas STPM kalau tak berjaya apa kau nak buat. Aku terfikir sejenak. Hmm. Aku tak tahu. Aku tak pandai. Tapi nak berjaya. Kurang usaha. Ya Allah. Takut juga. Kalau result tak menepati citarasa UPU. Maklumlah UPU nak taste semua tinggi-tinggi. InsyAllah kalau rezeki aku, aku masuk. kalau tak. Aku mungkin terus kerja dekat mana-mana atau sambung degree. InsyAllah kalau rezeki aku masih ada, Kalau umur aku masih panjang.

Dulu aku selekeh. tapi ramai kawan sentiasa ada kawna-kawan aku. Tapi sekarang, dah cun sikit. kawan pulak dah tak ada. Haish lumrah hidup kah?

While waiting my boyfriends back from his college. My ex boyfriend calling me..
and i just answer it...

Dia cakap aku dah banyak berubah dan dia suka perubahan aku. Dia cakap dia menyesal tinggalkan aku. Dulu aku selekeh. Kau kata kau tinggalkan aku sebab aku tak matang. Sekarang aku dah matang. Baru kau cari aku balik. Karma kan? Carilah orang yang boleh bahagiakan kau. Sebab aku dah bahagia. Alhamdulillah.


Nampak kan ? Aku selekeh. masa ni aku form 3 kot kalau tak silap. Ya kot . form 3. Barang lepas jangan dikenang. Aku nak teruskan hidup. Yang lepas hanya aku jadikan kenangan. Prinsip hidup aku. "Ex always be an ex" . Aku tak akan patah balik , tarik balik kata-kata aku, aku tak akan.

Sekarang. aku teruskan hidup walaupun perit. sebab orang sekeliling suka mengata. Tak apa aku bahagia dengan hidup aku. Aku doakan mereka juga bahagia :) Allah sentiasa bersama aku.

Posted at 6:03:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble