Beautiful of November
#1.Wedding Kak Ayu

Assalamualaikum. Hai worlds~

Saya selalu lewat beberapa hari untuk update blog. Tapi still ada nafsu untuk update juga. Cuma kena ambil mood untuk update. fuuuuhhh tarik nafas. Lepas. Tarik. Lepas. Alhamdulillah akhirnya kakak sedara saya dah berkahwin. Jodoh dia. Umur sebaya kakak saya. Tapi bilanya dia nak kahwin. InShaa Allah jodoh dah ada. Cuma belum tiba waktunya lagi. Tak sabar ok.

After dah berminggu-minggu exam. Then baru dapat pergi kenduri semua. Jumpa sedara-mara-mara sekalian alam. Sampai je sana memang tak kenal sesiapa lah. Terasa terasing. Yela kita dah lama tak keluar rumah. Ahak's. Datang jumpa makcik pakcik. Lepas itu. Suppp terus makan. Sebab perut saya selalu berbunyi bila bau makanan. Lepas makan terus tangkap gambar. Biasalah bila jumpa kazen-separuh-gila-gambar memang tak lupa nak tangkap gambar dengan dia. Hahahah

Please kami perlu ada gambar yang sentiasa bersama. Ini dia kazen-separuh-gila-kamera saya. Muda 2 tahun dari saya tapi perangai gila~ Hahaha


See ini lah kazen saya yang kahwin. The girl one ok. Pretty right . One day nanti.

Wajib ada gambar syok sendiri. Yela blog saya kan? Hehehe

After then kitaorang dah bosan sangat dekat kenduri. Ajak kazen kita tuh jalan-jalan tepi tasik. Tasik yang tak serupa tasik. Tapi cantik kalau nak tangkap gamabr yang syok sendiri punya. Hahah dan kazen saya memang pantang kalau jumpa lalang. Yela lalang cantik kot. Walaupun penyeksaannya ada bila terkena duri-duri pokok dekat lalang tuh~ Tapi tetap cantik okay. Hehehe

See cantik kan lalang tuh? Hehehe

Perlukan ada gambar syok sendiri juga. 

Done for today. Dah lama kazen tak ada yang kahwin. So ada juga tahun ni 1. Selamat Pengantin baru Kak Ayu. Semoga berbahagia ke anak cucu. Amin.

Posted at 11:03:00 PM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble