Beautiful of November
#2. HangOut
Assalamualaikum. Hai world..

Harini teringin nak update blog more then 1 post, Tak pe kan? kan? kan? *flip pashmina* Sebab disebabkan nak rajinkan diri dengan update blog. Dah lama tak update so update lah. Semalam keluar with my cousin. Noor Atika. Dah lama gila tak keluar dengan dia. Buka je purse keluar lalat~ Dia offer nak belanja. Rezeki jangan di tolak. Hahaha. Lepas stpm baru kumpul balik duit kerja! Then semalam kitaorang keluar pergi area Bukit Bintang. and KLCC. Ya Allah memang bosan gila selalu pergi sana. Masa couple pergi sana. Lepas break pun pergi sana juga --' Memang kenangan betul lah kan?

After pergi sana semua. Teringat tempat-tempat kenangan. Nasib baik tak layan feelings sangat masa tu. Kalau tak dah lari-lari sambil nangis macam drama korea dekat Tv tuh~ hahaha. Teman eika beli barang. Shooping time sambil tunggu budak Naim. Yang berasal dari Perak. Sho sweet datang Kl. Terus jumpa I you olls. Jumpa kejap je dengan dia. Hahaha



 I love this photo much sebab muka I look so mature kan? Eika jelaous dengan gambar ini. Hehehe


This taken by Fareen. Boyfriend selamanya si budak ini. Mereka sweet sangat ok.

Trend now letak peace dekat kepala. Memang nampak comel. Agree tak? *angkat tangan*

Then dah penat berjalan dekat ts. Berjalan je semua pergi Pavilion then just lalu je. Hahah mandi hujan. Sweet couple sesuai lah mandi hujan. Saya seorang diri. Mandi hujan seorang-seorang tak boleh romantik~
Lepastuh jumpa kawan saya. Jeanie. Micccchhyoucocomuch dear.

After then gerak balik. Dengan keadaan monorail dan lrt yang sesak dengan orang ramai. Saya lupa yang semalam Thailand dengan Malaysia. Ohyeayy! Padahal saya tak minat bola. Tapi demi Malaysia dan NorShahrul Talhah. Saya minat. Hahaha please yaya behave your self.


Ini Muhammad Naim. Saya jumpa dia sementara saja. Dari awal tahun dia kata nak jumpa saya. Dia tinggi sedangkan aku memakai heels. Kalau tak pakai. Can you imagine?

Naim: "I though you tinggi sangat"
Me: " No, I pendek je and comel"

Hahahaha kurang asam betul budak Naim ni. Kalau jumpa Suhaimi nanti macam mana la --'

Gambar bajet comel.JPG

Alhamdulillah saya pergi dan balik dengan selamat. Bila balik. CintaHati saya marah sebab tak text dia. Dan dia mula risau serta cemburu. Aww so sweet awak sayang. Tapi janganla marah. I'm always be with you no matter what. Saya ingat awak masa saya keluar tau. 24/7. I love you.






Posted at 1:09:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble