Beautiful of November
Destinasi Cinta
Assalamualaikum.. Ehem *testing testing* Hai guys!

Lama tak jenguk blog kesayangan. Okay rasa macam lupa diri kejap bila tengah exam and mengenal cinta baru. Okay stop it yaya. Kau sungguh menjengkelkan. Hahaha. Okay saya tak kisah semua tuh. Janji saya bahagia. Peduli orang kata untuk jatuh kan kita. Kita lebih kenal diri kita berbanding dengan orang lain.

Now saya.. okayy baiknya guna saya --' . Okay okay. Now saya nak share Destinasi Percutian Cinta 
 yang saya nak pergi sangat, Awww okay tutup mata semua. Kalau ada rezeki and duit berjuta In Shaa Allah boleh pergi. Kalau tak. Just pergi dalam mimpi je la . Hahahaha

#10. Amsterdam
Seriusly aku taktahu apa ada kat sini. Tapi aku suka tengok keindahan tempat dia. Macam cantik kan? 

#9. London
Awww. Okay seriusly i love London sebab . tempat dia cantik and tempat romatik kan?
Tengok dalam movie memang selalu je tunjuk tampat cantik-cantik

#8. Venice
Like seriously jealous bila tengok abang aku pergi Venice sebab dia kata cantik.
 But tempat penuh dengan err~ okay tak ada apa 

#7. Rio De Jenairo
Okay. Pernah tengok cerita Twilight Breaking Dawn Part 1? Ingat tak Edward bawa Bella
pergi Rio for they first night? Hahaha. Okay its look beautiful gila tempat. One day ok.

#6. Disneyland Hong Kong
Kesayangan suka nak pergi tempat ni.Tapi ini tempat masa kecik-kecik dulu nak la pergi
tapi bila besar. Pfftttt~ kau dah tua la.

#5. Istanbul, Turky
After watching Istanbul Aku Datang. sebab tengok cantik gila tempat dia. So cita-cita di hati nak juga
pergi tempat ni. Beto Kusyairy hensem ok dalam ini cerita. !

#4. Paris, Perancis
One day aku akan pergi for my brother graduation! Yeayyy~ Yela dia study sana. 
Much much jealous with him. Tuhlaaa main-main lagi masa study yaya! 

#3. Tokyo. Japan
Know what kenapa aku suka Japan. Sebab dia ada bunga sakura. And aku suka komik 
dari Jepun. Hahaha. ALASAN tak munasabah yaya.

#2. Pulau Sipadan.Sabah
Sejauh mana kita nak pergi pun. Kena ingat juga negara sendiri kan? Aku dah pernah pergi Sabah
Tapi bukan untuk bercuti. Tapi PLKN~ So dapat rasa pergi Sandakan and Tawau je.

#1. Pulau Pinang
Seriously, Tempat paling aku nak pergi dekat Malaysia is Pulau Pinang. Poor me sebab tak pernah pergi Pulau Pinang. Anybody? Tolong bawa me please. I merayu. Hahaha. Gurau
Nanti Aku pergi sendiri. Kena kumpul duit~ Ayooooooo

See demand tak semua tempat yang aku nak pergi. Kejap aku kejap saya. --' . Btw mana lah tahu
tempat-tempat yang aku tunjuk ini boleh jadi inspirasi korang nak pergi melancong kan?In Shaa Allah. One day.



Posted at 3:59:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble